Der er et problem med syntesen af metamfetamin fra amfetamin. Vær venlig at hjælpe

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Jeg startede med en amfetaminbase. Farven på den frie base var som rav, efter at opløsningsmidlet var fordampet
Amfetaminbase 3 gram
Formaldehyd 3 ml
Alkohol IPA 12 ml
Med aluminiumamalgam
Tilsæt ingredienserne og varm op i halvanden time
Efter endt behandling tilsatte jeg vand og filtrerede det overskydende aluminium fra
Jeg tilsatte hydrogenchloridgas, pH3, og ekstraherede med Dcm. Farven på ekstraktionen var gul
Derefter blev der tilsat alkali og ekstraheret igen med Dcm
De indsamlede ekstrakter var lyserøde i farven
Jeg inddampede Dcm, tilsatte ethanol og pumpede hydrogenkloridgas ind, pH3. Farven blev lyserød, og jeg inddampede ethanolen, indtil det blev en rød, klæbrig substans.
Jeg vaskede det med Dcm-backsalt
Jeg smeltede saltet ved en temperatur på 180, og der opstod røg, der lugtede af amin, som lugten af amfetaminbase. Jeg ved det ikke.
Saltet blev derefter en brændt brun farve
Jeg ved ikke, om det er meth eller noget andet.
3DrN8GkVZx
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Efter at have pumpet hydrogenkloridgas for at få amfetamin til at reagere med formaldehyd
SZhlkoYi8p
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Hej, hvorfor pumpede du HCl-gas for at reagere amfetamin med formaldehyd, det lyder som nonsens
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Oversætteren begik en fejl ved at skrive
Det gjorde jeg ikke
Jeg mener dette billede, efter syre-base-ekstraktionen og den anden alkaliske ekstraktion havde jeg en fri base i Dcm-opløsningsmiddel, dens farve var lysegul, og jeg pumpede hydrogenchloridgas til den, og farven blev lyserød.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Efter inddampning af ethanol
IVAd3YT6GS
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Først og fremmest, er du sikker på, at dit Al-amalgam var i orden? Har du et billede af det? For det lyder, som om dit amalgam ikke fungerede.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
DCILY0gfAs
Amalgam er godt
Jeg blandede base, ethanol og formaldehyd sammen og tilsatte dem til amalgamet. Amalgamet var ikke voldsomt, og når jeg rørte rundt, kom der små bobler, og amalgamet blev tykt som en dej. Jeg tilsatte formaldehyd en gang til. Noget af det var fordampet under opvarmningen af amalgamet.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Dit amalgam ser godt ud. Brug tilbagesvalingskondensator for at undgå fordampning af reaktanter.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Derudover har jeg ingen idé om, hvorfor du tilføjer ethanol i den sidste fase. I vejledningen skrev jeg tydeligt dette:

Meth-hydrochlorid har smp 170-175*C, det er okay.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Jeg er ked af det
Jeg læste i en anden af dine synteser
Du fordamper Dcm og tilsætter ethanol til basen, derefter gassen
Men okay, hvis den frie base af meth i opløsningsmidlet er Dcm
Tilføjelse af hydrogenchloridgas er normalt, så jeg kan gøre dette
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Kan du forklare reaktionsmekanismen?

Hvad er forskellen, når vi tilsætter saltsyre, og når vi tilsætter hcl-gas?
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
@G.Patton

Hele reaktionsmassen behandles med 20 % HCl til pH 3 og ekstraheres med DCM eller petroliumether 3 x 75 mL. DCM-ekstrakterne kombineres. Det resulterende vandlag fra filtrering alkaliseres med 20% NaOH aq til pH 12 og ekstraheres med DCM eller petroliumether 3 x 75 mL. Organiske lag med metamfetamin (4) kombineres (fra første og anden ekstraktion af alkiliseret vandlag), tørres over Na2SO4 eller MgSO4 vandfri og koncentreres i vakuum.


Kan du forklare dette trin yderligere

Jeg tror, at @wael gano stod over for et problem med dette trin
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Hvad er det helt præcist, du ikke forstår? Først - syreekstraktion, derefter - baseekstraktion, fordampning af opløsningsmiddel og forsuring. Jeg kan ikke skrive tydeligere eller forenkle denne del. Det er allerede så enkelt som muligt.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Jeg havde ingen problemer med syre-base-ekstraktion
Alt, hvad du skal gøre, er at tilsætte syre og ekstrahere med opløsningsmiddel
Derefter tilsætter man alkali, ekstraherer igen og kombinerer ekstrakterne sammen
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Først og fremmest bliver man nødt til at vide, hvilken koncentration de 3 ml formaldehyd i vandopløsning havde. For hvis der er mere formaldehyd end absolut nødvendigt, mere end et molekyle formaldehyd for hvert molekyle amfetamin, der er til stede, så vil resultatet være en masse di-methyl amfetamin, dvs. ikke kun et, men to formaldehydmolekyler (methyl), der binder sig til amfetaminet.

Jeg er også bange for, at Al/Hg IKKE er en særlig god metode til dette, den vil altid kun give middelmådige resultater. Katalytisk hydrogenering er dog kendt for at fungere meget godt.
 
Top