AI købte også gennem escrow, og da jeg skrev til dig, at jeg var kommet til at lukke handlen ved et uheld, og om du ville hjælpe mig med det, svarede du, at jeg skulle lære af mine egne fejl.
Der er to muligheder her.
Den ene er, at jeg sender den til ham på samme måde, som jeg gør nu, for at være sikker på, at den bliver modtaget.
Den anden er, at jeg refunderer alle pengene, sletter alle de dårlige anmeldelser på den og ikke fortsætter med at skrive dem i fremtiden (han vil ikke gå med til at slette anmeldelserne).
Jeg har aldrig løjet for nogen. Jeg har et godt omdømme på denne platform. Men han har for travlt. Han valgte ikke min leveringsmetode og gav mig dårlige anmeldelser, hvilket generede mig meget. Det gjorde, at jeg ikke kunne kommunikere med ham, selv om jeg gerne ville.
Ja, jeg forstår nu og i fremtiden, at jeg kun bruger escrow.
Jeg bestiller mange gange fra forskellige leverandører og skriver aldrig noget om dem, fordi de er rigtige (selv om mange forsendelser stopper, og jeg ikke modtager dem), men dette er svindler for 100%.
If you charge someone with scam, you must provide proofs! Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.