wongivan Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jun 7, 2023 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 Oct 3, 2024 #1 Er der nogen, der ved, om dette er effektivt for menneskekroppen? (Tribromoethanol)
R robby771 Don't buy from me New Member Language 🇺🇸 Joined Sep 27, 2024 Messages 4 Reaction score 1 Points 1 03 Oct #2 Ja, det er sikkert, men det er svært at kende den nøjagtige dosis, da det afhænger af person til person. Jeg vil sige, at du skal prøve noget andet, men hvis du virkelig vil prøve denne, så start med en lille dosis først. Upvote 0 Downvote
Ja, det er sikkert, men det er svært at kende den nøjagtige dosis, da det afhænger af person til person. Jeg vil sige, at du skal prøve noget andet, men hvis du virkelig vil prøve denne, så start med en lille dosis først.
wongivan Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jun 7, 2023 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 03 Oct #3 Er det okay, hvis jeg blander e-cigaretvæske? C cylencia Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jul 30, 2024 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 By cylencia 05 Nov #4 dont see why not. if you can drink regular and smoke then that should be fine Upvote 0 Downvote
C cylencia Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jul 30, 2024 Messages 12 Reaction score 6 Points 3 By cylencia 05 Nov #4 dont see why not. if you can drink regular and smoke then that should be fine