- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 5
Hej igen venner. Jeg forsøgte at udtrække PSE free base ved hjælp af "Universal Extraction Technique: Straight to Bee"-metoden. Jeg vil skrive i detaljer her med billeder. I slutningen får jeg et voksagtigt stof. Tak på forhånd til dem, der har oplysninger om emnet.
Lad os starte med indholdet af pillerne.
- ibuprofen
- pseudoefedrinhydroklorid
- ascorbinsyre (C-vitamin)
- Vandfrit calciumhydrogenphosphat
- Croscarmellose-natrium
- Povidon (k-30)
- Talk
- Mikrokrystallinsk cellulose (type 101)
- Siliciumdioxid-syloid 244
- Hydrogeneret ricinusolie
- Hydroxypropylmethylcellulose E-15
- Polyvinylalkohol
- Titandioxid
- Quinolingul aluminiumslak
- Lecithin
- Xanthangummi
- Solnedgangsgul aluminiumslak
Først foretog jeg en subtraktion ved at følge instruktionerne nøjagtigt. Billederne efter subtraktionen er som følger.
Så tænkte jeg, at der var gået for lang tid, siden jeg havde prøvet denne teknik, og prøvede den igen ved at ændre den en lille smule efter min smag.
De ting, jeg ændrede for mig selv, var at bruge mindre acetone, mindre majsstivelse og at koge det med petroleumsether, før jeg lod det tørre for meget.
Nu vil jeg gå videre til mine spørgsmål.
1- Hvad er det voksagtige stof på de første billeder?
2- Hvis det voksagtige stof er korrekt, passerede jeg derefter Toluene HCl-gas til det, men jeg så ikke nogen krystalstykker falde af eller dannes. Passerede jeg for lidt HCl-gas, eller skulle jeg passere mere?
3- Hvor lang tid tager det for den frie base at krystallisere? Krystalliserer den med det samme, eller skal jeg vente 12 timer osv.
4- Kan den frie base bruges i RP/I2-reaktionen, eller skal jeg omdanne den til HCL-saltet?
5- Indtil videre har jeg pillerne, hvis indhold jeg har skrevet ned. Jeg vil gerne takke erfarne og vidende venner på forhånd, hvis de deler deres erfaringer med, hvordan jeg kan fjerne dem.
Lad os starte med indholdet af pillerne.
- ibuprofen
- pseudoefedrinhydroklorid
- ascorbinsyre (C-vitamin)
- Vandfrit calciumhydrogenphosphat
- Croscarmellose-natrium
- Povidon (k-30)
- Talk
- Mikrokrystallinsk cellulose (type 101)
- Siliciumdioxid-syloid 244
- Hydrogeneret ricinusolie
- Hydroxypropylmethylcellulose E-15
- Polyvinylalkohol
- Titandioxid
- Quinolingul aluminiumslak
- Lecithin
- Xanthangummi
- Solnedgangsgul aluminiumslak
Først foretog jeg en subtraktion ved at følge instruktionerne nøjagtigt. Billederne efter subtraktionen er som følger.
Så tænkte jeg, at der var gået for lang tid, siden jeg havde prøvet denne teknik, og prøvede den igen ved at ændre den en lille smule efter min smag.
De ting, jeg ændrede for mig selv, var at bruge mindre acetone, mindre majsstivelse og at koge det med petroleumsether, før jeg lod det tørre for meget.
Nu vil jeg gå videre til mine spørgsmål.
1- Hvad er det voksagtige stof på de første billeder?
2- Hvis det voksagtige stof er korrekt, passerede jeg derefter Toluene HCl-gas til det, men jeg så ikke nogen krystalstykker falde af eller dannes. Passerede jeg for lidt HCl-gas, eller skulle jeg passere mere?
3- Hvor lang tid tager det for den frie base at krystallisere? Krystalliserer den med det samme, eller skal jeg vente 12 timer osv.
4- Kan den frie base bruges i RP/I2-reaktionen, eller skal jeg omdanne den til HCL-saltet?
5- Indtil videre har jeg pillerne, hvis indhold jeg har skrevet ned. Jeg vil gerne takke erfarne og vidende venner på forhånd, hvis de deler deres erfaringer med, hvordan jeg kan fjerne dem.