• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

California Vermont Event Hvilke stoffer vil du gerne prøve?

What drugs would you like to try? I'll let you pick 1 choice and 1 alternate

  • 4-mmc

  • A-pvp

  • Methamphetamine

  • Mdma

  • Cocaine

  • Crack


Results are only viewable after voting.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Når verden drejer rundt, og min bande bliver større, hvor mange ..... mennesker skal jeg så give en prøve til? Forhåbentlig mange. Dette websted og denne bestyrelse er banebrydende i vores tilgang til at strømline den måde, et dnm fungerer på. Som sådan er vi nødt til at bevare fleksibiliteten til at justere vores kurs og koncepter for at tilpasse os uforudsete komplikationer. Jeg og mine kolleger har ikke haft en let opgave med at finde sælgere, der ønsker at sælge de beløb, vi ønsker at købe. Jeg anerkender, at det er hårdt arbejde for dem.
Alle vil gerne sælge en ounce eller en qp, og alt det arbejde, der skal til for at sende stoffer sikkert og anonymt, betyder, at salg af 30 pakker på 1 gram kræver meget emballage, mange etiketter og mange postforsendelser. Tænk også på, at minimumsprisen for at sende hvad som helst med priority mail er 6 dollars, hvis du får rabat gennem Putney Bowes eller etsy eller andet sted.
Jeg kender mindst én anden mod, som har ændret kurs, og jeg vil følge trop, medmindre jeg bliver stoppet, hvilket jeg ikke forventer. Detaljerne i denne ændring er hemmelige indtil videre, men det betyder større prøver af bedre kvalitet og nogen, der er ansvarlige og vil sørge for, at du bliver hørt.
Vi starter lige her. Hvilken slags medicin vil du gerne prøve? Selv om du ikke er berettiget til at modtage en gratis prøve, vil vi stadig gerne høre din mening, HVIS DU ER AMERIKANER. Hvis du ikke er amerikaner, er jeg ligeglad med din mening, det har du en mand til. Jeg er manden for amerikanere. Jeg lægger et par stykker op her, men du er velkommen til at tilføje, hvad du vil. De ting, der får flest stemmer, er de ting, der vil blive givet væk. Nogen vil købe det i store mængder, og en vagabond vil personligt pakke din pakke med tandløs præcision. Jeg tilføjer alle nye stoffer, der foreslås, til listen.
 

stinkteeth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ketamin
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Det kan helt sikkert lade sig gøre, jeg tilføjer det til listen
 

stinkteeth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Søde, hvis vi kan få nogle prøver af Disso-kemikalier, vil vores laboratorium gerne teste dem. Vi leder efter en ny leverandør.
 

narabreakingbad

Don't buy from me
New Member
Language
🇭🇺
Joined
Oct 3, 2024
Messages
27
Reaction score
7
Points
3
Jeg er fra EU og har stemt. Jeg kan godt lide at leve farligt!
 
Top