G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 Sep 8, 2023 #1 Er der nogen, der ved, hvad det her er? Det smager lidt sødt. Attachments I3SuGmFLzt.jpg 7.1 MB · Views: 283 TJmkf7jyFw.jpg 4.3 MB · Views: 79
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 26 Points 8 08 Sep #2 Har du lavet det, købt det eller fundet det? Er det medicin, slik eller marmor? Jeg har brug for mere information Upvote 0 Downvote
Har du lavet det, købt det eller fundet det? Er det medicin, slik eller marmor? Jeg har brug for mere information
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #3 Jeg købte det, og når du sniffer det, holder det dig bare vågen, ikke helt høj, søgte det online, og det ser ud som 4 cmc. Upvote 0 Downvote
Jeg købte det, og når du sniffer det, holder det dig bare vågen, ikke helt høj, søgte det online, og det ser ud som 4 cmc.
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #4 Og pulveret, når du knuser det, ligner 3cmc og 3mmc, og når jeg knuser det i små stykker, ændrer det farve, det er gennemsigtigt og ikke gulligt. Upvote 0 Downvote
Og pulveret, når du knuser det, ligner 3cmc og 3mmc, og når jeg knuser det i små stykker, ændrer det farve, det er gennemsigtigt og ikke gulligt.
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 26 Points 8 08 Sep #5 Det virker som et middelmådigt katinon. Det ville også være mit gæt. Hvad købte du det som? Det vil sige, hvad var det meningen, det skulle være? Upvote 0 Downvote
Det virker som et middelmådigt katinon. Det ville også være mit gæt. Hvad købte du det som? Det vil sige, hvad var det meningen, det skulle være?
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #6 Det skulle være 3cmc, men hvad med den søde smag? Kan du fortælle mig, om det er normalt? Upvote 0 Downvote
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 26 Points 8 08 Sep #7 Undskyld, jeg er ikke sikker. Jeg kiggede lidt rundt på nettet, og nogen sagde dette: rage3c: Mine to cent: 3cmc er salt, det er 3mmc ikke.3cmc er klar, det er 3mmc ikke. VapinLyf: Man kan smage klor med 3-cmc. Hvis du nogensinde har taget ketamin lige efter, kan du bemærke, at de begge har en fælles smag. Jeg fandt ingen omtale af, at det skulle være sødt. Upvote 0 Downvote
Undskyld, jeg er ikke sikker. Jeg kiggede lidt rundt på nettet, og nogen sagde dette: rage3c: Mine to cent: 3cmc er salt, det er 3mmc ikke.3cmc er klar, det er 3mmc ikke. VapinLyf: Man kan smage klor med 3-cmc. Hvis du nogensinde har taget ketamin lige efter, kan du bemærke, at de begge har en fælles smag. Jeg fandt ingen omtale af, at det skulle være sødt.