Hvilke reagenser kan jeg bruge i stedet for diethylether?

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Hej, jeg er nybegynder.

6. Rå MDMA-fri base ekstraheres fra den alkaliske opløsning med diethylether (eller petroleumsether) 2 x 50 mL. Eterekstrakt med MDMA-fri base tørres over MgSO4.

fra trin 6
Hvilke reagenser kan jeg bruge i stedet for diethylether?

Mange tak for svaret. med respekt
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Du kan bruge ethylacetat, der er mere sikkert end diethylether
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ethylacetat hydroliserer delvist i kontakt med alkali, det er ikke godt til at udvinde freebase.
@bitcoinup2020 du kan erstatte med ethvert ikke-polært (blandes ikke med vand) opløsningsmiddel, populære valg er: petroleumsether (aka naphta, whitespirt), toluen, xylen, hexaner, dichlormethan eller i mangel af nogen af disse endda benzin fra pumpen, der er blevet vasket med NaOH-opløsning, efterfulgt af H2SO4-vask, kan bruges.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
kan jeg bruge dichlormethan til at udtrække mængden i henhold til trinene, kan du fortælle mig det? dichlormethan 2 x 50 ml
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Goddag, mine herrer,

Jeg har denne petroleum fra gasstationen, som de opvarmer huse eller gårde med. Et eller andet sted læste jeg, at du bare kunne gøre fraktioneret destillation og 20-60 grader, resultatet ville være æteren?