Hvilken syntesemetode (meth) vil du anbefale til en nybegynder?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hej, jeg vil gerne syntetisere metamfetamin og sælge det. Jeg er helt nybegynder, og jeg ved næsten intet om kemi, for at være ærlig (jeg kender kun det helt basale). Jeg vil gerne producere nok mængder baseret på den mængde penge, jeg vil tjene (så jeg vil sige 8-10 kg). Jeg antager, at jeg bliver nødt til at starte med at lave små doser (for at træne mig selv) ... Hvilken metode til metamfetaminsyntese vil du anbefale? Når jeg ved, at jeg gerne vil producere 8-10 kg (helst på en uge), og at jeg er helt nybegynder. Jeg gætter på, at hvis jeg vil ende med at sælge det, skal det i det mindste være anstændigt rent og af god kvalitet, så det er noget at tage i betragtning.
Jeg vil gerne tilføje, at jeg foretrækker at købe mine kemikalier baseret på den syntese, jeg har lært. Jeg vil gerne sige tak.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Til at begynde med bør du studere alle de teknikker, der er offentliggjort her. Undersøg de anvendte reagenser. Forstå, hvilke reagenser du selv kan købe. Alle metoder er ikke særlig komplicerede, det hele afhænger af færdighederne.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Hvis du vil udføre en kemisk reaktion i flere trin, skal du lære kemi. Det er som at sige: "Jeg vil gerne skrive en roman, men jeg kan ikke skrive. Hvordan gør jeg det?". Så lær dog at skrive!
Hvis du kun lærer reaktionerne som en opskrift, løber du en meget stor risiko for at fejle, ligesom hvis du lærer at bage en soufflé ved bare at følge opskriften. 7-8 gange ud af 10 vil din soufflé ikke hæve, og du vil ende med en udhulet og ødelagt hovedret. Hvorimod en dygtig kok kan få det til at fungere direkte i første forsøg.
Så hvis du ikke uddanner dig i kemi og træner dig selv med små portioner for at se, hvad der virker og ikke virker, vil du højst sandsynligt ende med at ødelægge værdifulde forstadier.
Du er faktisk nødt til at forstå lidt om syre- og baseteori, destillation, teknikker til adskillelse og tørring, opløseligheder, rensning af dit produkt og kontrol af det endelige produkt for renhed og validitet. Uddan dig selv, eller find din Walter White, der kan lære dig det.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Okay, jeg er villig til at lære. Hvilket keminiveau kræves der for at gøre dette? Jeg kender til syrer og baser, de grundlæggende ting fra gymnasiet, men ikke fra universitetet.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Så start med noget så simpelt som at læse trådene om metamfetaminfremstilling her på siden. Google derefter alt, hvad der er uklart for dig. Se youtube-videoer om de kemiske procedurer (nej, du finder ingen youtube-videoer, hvor de producerer metamfetamin, men du finder mange, hvor de udfører en syre-base-ekstraktion, separationer, fraktionerede destillationer etc. etc.), der er nævnt i indlæggene, og google alt om alle de reagenser, du har brug for, herunder hvor du kan købe dem.
Og hvis du ikke er i stand til at søge information på denne måde, er dette ikke noget for dig.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Jeg har studeret hårdt de sidste par dage, jeg bruger denne bog, der hedder Chemistry - The central science, og laver masser af research. Jeg giver mig selv et par måneder.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Sådan skal det være! Uanset om du ender med at lave medicin eller ej, har du fået viden til resten af dit liv. En værdi, som ingen kan tage fra dig.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
I mit tilfælde vil jeg, uanset om jeg ender med at lave medicin eller ej, få viden til resten af mit liv; og også masser af udstyr, som jeg måske aldrig får brug for eller kan komme af med.