Hvilken syntesemetode (meth) vil du anbefale til en nybegynder?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hej, jeg vil gerne syntetisere metamfetamin og sælge det. Jeg er helt nybegynder, og jeg ved næsten intet om kemi, for at være ærlig (jeg kender kun det helt basale). Jeg vil gerne producere nok mængder baseret på den mængde penge, jeg vil tjene (så jeg vil sige 8-10 kg). Jeg antager, at jeg bliver nødt til at starte med at lave små doser (for at træne mig selv) ... Hvilken metode til metamfetaminsyntese vil du anbefale? Når jeg ved, at jeg gerne vil producere 8-10 kg (helst på en uge), og at jeg er helt nybegynder. Jeg gætter på, at hvis jeg vil ende med at sælge det, skal det i det mindste være anstændigt rent og af god kvalitet, så det er noget at tage i betragtning.
Jeg vil gerne tilføje, at jeg foretrækker at købe mine kemikalier baseret på den syntese, jeg har lært. Jeg vil gerne sige tak.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Til at begynde med bør du studere alle de teknikker, der er offentliggjort her. Undersøg de anvendte reagenser. Forstå, hvilke reagenser du selv kan købe. Alle metoder er ikke særlig komplicerede, det hele afhænger af færdighederne.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Hvis du vil udføre en kemisk reaktion i flere trin, skal du lære kemi. Det er som at sige: "Jeg vil gerne skrive en roman, men jeg kan ikke skrive. Hvordan gør jeg det?". Så lær dog at skrive!
Hvis du kun lærer reaktionerne som en opskrift, løber du en meget stor risiko for at fejle, ligesom hvis du lærer at bage en soufflé ved bare at følge opskriften. 7-8 gange ud af 10 vil din soufflé ikke hæve, og du vil ende med en udhulet og ødelagt hovedret. Hvorimod en dygtig kok kan få det til at fungere direkte i første forsøg.