Hvor får man fat i PMK-glycidat?
Jeg kiggede på Alibaba, og der er mange leverandører, men jeg ved ikke, om det er den sikreste måde at få fat i denne type produkter på.
Hvilken leverandør beder du normalt om denne type reagenser fra?
Er svovlsyre tilgængelig i nogen form for lettilgængelige butikker (dvs. hardware, auto osv.)? Jeg leder kun efter små mængder til syntese til personlig brug. Jeg har ikke et sikkert sted til forsendelse for at kunne bestille reagenser online.
Svovlsyreopløsning bruges som elektrolyt til batteriet og kan købes i butikken. Dette emne beskriver, hvordan man får en høj koncentration af svovlsyre fra elektrolytten.
Svovlsyre kan ikke købes i butikkerne i EU. Det har været på listen over udgangsstoffer til både sprængstoffer og narkotika for nogle år siden. Det kan stadig sælges som et kemikalie til justering af pH-værdien i poolen i en koncentration på ca. 30 % eller i en koncentration på 17 % som en affedtningsopløsning før maling af metal. Eller man kan redde det fra bilbatterier i en beskidt, fortyndet form, der normalt er fyldt med blyurenheder og skal destilleres for at blive rent. Dette er dog den sikreste måde.