Looking for a vendor Hvorfor er der ikke nogen, der tilbyder A-PVP

lookingformdpv

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 10, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Først og fremmest er jeg bare en pyro-ryger, ikke en kemiker, så undskyld, hvis det, jeg vil sige, lyder uvidende, men efter at have set videoer af meth-syntese og apvp-syntese, ser det ud til, at apvp er meget enklere og mindre besværligt.

Med apihp forbudt og mdphp freebase ikke-eksisterende, beder pyrro-røgere om apvp, aphp osv, og det er mange mennesker. Fordi nye lovlige pyrroer er skuffelse

Jeg har søgt på alle store tor-markeder, ingen tilbyder apvp, mens tusinder tilbyder meth og speed. Det giver bare ikke mening for mig, at et så stort hul i markedet ikke udnyttes af en eneste person i hele EU.

TLDR: Jeg forstår, at flere mennesker vil have meth end apvp, men apvp i EU ville være ret rentabelt, og apvp er meget lettere at producere. Hvorfor er der ingen apvp nogen steder i EU?
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
188
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
I dag laver vi vores første testbatch
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
Hej, kan jeg prøve det?
 

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Vær venlig at slå mig op, jeg har søgt i omkring et år. stort fedt nul er, hvad jeg har fundet. sikker på aphp, apihp osv. Jeg er solid, intet drama. 4real. tjek mig ud. tak.
 
  • Like
Reactions: $!$

Neeto84

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 16, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hvis du har succes, vil jeg gerne ind
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
188
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Vi kan sende dig en gratis prøve, hvis du er i Storbritannien.
 

Neeto84

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 16, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Jeg er i Italien, ville uiu være i stand til at sende en prøve af apvp
 

Twoje

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 19, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Ser ud til at være et meget profitabelt stof at fremstille...
Kan det også blandes med mephedron eller speed paste?
Hvad er prisen for 1 kg i Europa?
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
188
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Vi tilbyder ikke forsendelse dertil endnu, men måske finder vi ud af noget.

Jeg ville undgå at blande det, fordi de kan interagere.
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
No cant apvp kan blandes med hexedrone a-php mdvp apihp
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
85
Points
28
I Europa for 2700 til 5000€ kg
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
hvis du kan lide at gå rundt som en skør person, vende dig om hver gang du hører en stemme i dit hoved eller en vrangforestilling om forfølgelse, eller skylle det, du har købt, ud i toilettet og tro, at der er en politimand ved døren, en meget stærk effekt, handler det om APVP, personlig erfaring,jeg tror, det er derfor, du ikke kan finde det på markedet 😉
 
View previous replies…

lapgan1

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2024
Messages
12
Reaction score
0
Points
1
Hvordan føles det? Hvis jeg tager en lille dosis, vil jeg så hallucinere?
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
ikke med det samme, det afhænger af kroppen og af doseringen og anvendelsesmetoden, for nogle vil loftet fløjte om en måned, for andre om seks måneder, men under alle omstændigheder vil det ske
 

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Vaso spikede det, 90% af peep kan ikke hænge, blive busted, flap læber, så den venlige fantastiske maker, der forsøger at gøre peep glad, bliver skruet.samme grund til, at jeg stoppede med at skabe for penge.folk kan ikke hænge med den virkelige og svinene følger et spor af peep snapdog city lige til dit kvarter.det er en ren skam.de fleste folk bør holde sig væk fra stoffer.de blev bare ikke bygget til at håndtere raketkørslen og vil af, når turen er startet.57 år med at se det ske.det er trist, det samme som alkoholikere, der drikker sig til en våd hjerne.de håner de folk, der fortæller mig, at de drikker for meget og fortsætter med at banke alt, indtil de har en våd hjerne, og der er ingen vej tilbage.alle tror, at de kan holde det i skak, og efter hele mit liv er jeg den eneste, der ikke er død, gør livet eller stegt ris ubrugelig.Hvis du falder i nogen form for psykose, mens du tager stoffer, skal du hellere tænke to gange om at fortsætte din vej ned ad denne vej, fordi chancerne er, at det ikke er vejen for dig.sry bout rant, men jeg er så træt af den samme gamle sang og dans.I fest alene eller w min pige.cant tryst næppe nogen i disse dage.oh de fortællinger, jeg kunne fortælle.men jeg holder hemmeligheder, så det er det. Hold jer i sikkerhed, folkens.
 

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Ups
"På de mennesker, der fortæller dem, at de ikke skal fortælle mig det.
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
Du burde tage til et land efter Sovjetunionen, der er markedet fyldt med apvp og kun døde dråber.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Og se, hvordan folk reagerer på det stof, det er så giftigt, at det helt sikkert giver hjerneskader på lang sigt.
Neurotoksiciteten er bare så høj
 
Top