• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Amphetamine Hvordan udtrækker man efedrin fra kolde tabletter?

DrGodMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 13, 2023
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
Hej
Jeg leder efter en måde at udvinde efedrin fra kolde tabletter?
helst så enkelt som muligt
 

DrGodMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 13, 2023
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
hvid vil det virke med jod?

desværre har kina forbudt ephdrin -.-.
Jeg vil have Ephdrin med koffeinblanding .so gasi legal hight
 
Last edited by a moderator:

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
244
Points
43
Kolde tabletter indeholder pseudoefedrin, ikke efedrin, og det er ubrugeligt. Medmindre man laver meth ud af det, selvfølgelig.
 

DrGodMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 13, 2023
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
Jeg plejede at have canephi ^^
og nej, jeg er ikke et barn ^^
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
244
Points
43
Ja, dem til hunde synger godt, alkoholekstraktion er nok. Men efedrin får dig til at svede som et svin, især når det kombineres med koffein. Bodybuildere plejede at kalde det ECA stack, efedrin, koffein og aspirin, for at svede før en konkurrence. Det er ikke et stof i den forstand, at det er sjovt.
 

tentamtenztamtad

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 8, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Kan man tage ephedrinum hydrochloridium d6 homøopatiske tabletter? Der er stadig sacharoze og lactoze indeni, hvordan kan jeg slippe af med det?
 

TheCook

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2024
Messages
17
Reaction score
18
Points
3
Jeg håber, det bare er en joke... Hvis du fjerner de to sukkerarter, er der kun det tomme hætteglas tilbage. :D
 

tentamtenztamtad

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 8, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Det håber jeg også, men jeg tjekkede pillen under pistolen, som opvarmes og er under den temperatur, hvor efedrin bruges, når det ikke reagerer på noget, så af en eller anden grund
 

LordSureax

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 16, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
I nogle onlinebutikker med kosttilskud til bodybuilding kan du få caniphedrin eller det billigere efedrin fra Rusland som en ampul eller tablet.
 

OTC_HomeChemist

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 30, 2024
Messages
17
Reaction score
7
Points
3
Jeg ved ikke, om det stadig er opdateret, og jeg har allerede skrevet lidt om det, men hvis du stadig har spørgsmål, hjælper jeg gerne.
 

Arti3

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 1, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Er der nogen, der ved, hvordan man bedst udtrækker claritine/clarinase til RP/I?
 
Top