Ya Ba-piller

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Enhver information om syntesen af dette ville være fantastisk. Det ligner meth, tror jeg. Det er helt sikkert et stimulerende stof. Er der nogen, der ved noget?

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Yaba yaba er navnet på Meth Pills i Tailand, da jeg var der for flere år siden.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
ifølge psychonautwiki er yaba et andet navn for meth ^^;

wikipedia siger dog, at det er en blanding af meth og koffein, plus at det kommer i pilleform. uanset hvad er det ikke et nyt stof ^_^

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Jeg ser faktisk frem til processen med at syntetisere den. Jeg havde selv oplevet at bruge den pille før for længe siden. Så jeg forventede ikke, at nogen ville opfatte det som et nyt lægemiddel.

View previous replies…

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Lol. Har du nogen erfaring med at syntetisere det? Skriv venligst den fulde proces i detaljer. Det ville jeg virkelig sætte pris på. Og bare så du ved det, så er pillerne langt billigere end meth-prisen her. Smagen er meget anderledes, og kvaliteten er mere 2 eller 3 gange kraftigere end meth fra min egen erfaring. Normalt vil de blive blandet med meth som sidste gang, hvad jeg også gjorde. Så jeg håber, at du kan tænke noget om det.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Jeg har ikke personlig erfaring, men jeg har lavet noget research. Der er forskellige måder at syntetisere det på, der er mere end én måde at flå en kat på ^^;

lad mig vide, hvilken en du vil gøre, så kan jeg prøve at hjælpe dig ( syntesesammenligninger)

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Det er helt i orden. Jeg tror, det er bedre at have en person med kemisk baggrund til at rådgive om dette, hvis du ikke har nogen erfaring med det. Jeg tror ikke, det er meget ens som at syntetisere meth eller amp, da der er meget stor variation i prisen mellem yaba-piller og meth / amp. Og det ville afspejle fra den anvendte vare / agent. Tag ikke fejl af dig selv. Men tak.

• Like
Reactions: vis

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
.

Last edited:
  • Like