Question Looking for a vendor Καλύτερη αγορά για την υδροχλωρική μεθαδόνη

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Αναζητώ μια αξιόπιστη αγορά για να αγοράσω υδροχλωρική μεθαδόνη όσο το δυνατόν πιο καθαρή (99%+). Βρήκε κανείς μια καλή πηγή;
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
99%+ αν θέλετε να το αγοράσετε αυτό δεν χρειάζεται να έρθετε εδώ στο darknet μπορείτε να το αγοράσετε από το clearnet ως analytical grade από το sigmaaaldrich

https://www.sigmaaldrich.com/IN/en/product/sigma/m0267

είτε είσαι noobie είτε τρολάρεις καθώς το 99%+ είναι άχρηστο και δεν θα το βρεις σε καμία αγορά.
 

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
συμφωνήσαμε, μπορεί να είμαι άσχετος με το darknet.

Όταν είπα 99%, εννοούσα απλώς ότι είναι όσο το δυνατόν πιο καθαρό. Επίσης, γιατί το 99% είναι άχρηστο;, θα πίστευα ότι όσο πιο καθαρή είναι μια ουσία είναι πιο χρήσιμη και όχι λιγότερο. Αλλά και πάλι, ναι, είμαι νέος στο darknet. Δεν είμαι noob όταν πρόκειται για υδροχλωρική μεθαδόνη σε πολύ καθαρή μορφή. Μου έχει συνταγογραφηθεί σε ενέσιμη μορφή (και είμαι ευτυχής να το αποδείξω). Αυτή είναι η αναζήτησή μου. Το βρίσκω όλο και πιο δύσκολο και ο συνταγογράφος μου προσπαθεί πραγματικά σκληρά να με βγάλει από αυτό, οπότε η ιδέα μου είναι να προσπαθήσω να το προμηθευτώ από άλλον προμηθευτή, αν συμβεί το χειρότερο και το αποσύρουν χωρίς προειδοποίηση.

Επίσης, επίσης, αυτό δεν είναι στο καθαρό, όχι στο σκοτεινό δίκτυο; Μάλλον κάνω λάθος, αλλά δεν χρησιμοποιώ tor ή VPN για αυτή την ανταλλαγή. Αλλά δεν θέλω να κάνω εχθρούς ή να ενοχλήσω τον κόσμο, οπότε ζητώ συγγνώμη αν το έκανα αυτό από την αρχή. Αν μπορείτε να με βοηθήσετε, θα το εκτιμούσα πολύ.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43