Καλύτεροι τρόποι δοσολογίας ενώσεων που χρειάζονται μέτρηση γύρω στα 1-10 mg ανά λήψη;

LiterateGain

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Γεια σε όλους!

Χρειάζομαι βοήθεια για να βρω τους καλύτερους, ελπίζω φορητούς, τρόπους για να δοσολογήσω μια ένωση γύρω στα 1-10 mg ανά λαμβανόμενη δόση.

Ειλικρινά ανυπομονούσα να πιέσω τα δικά μου δισκία. Αλλά είμαι επίσης αρχάριος όταν πρόκειται για κάτι τέτοιο.
Όντας ανοιχτός για εναλλακτικούς τρόπους, θα ήθελα πολύ να ακούσω αν υπάρχουν άλλες καλές μέθοδοι, όπως η καψουλοποίηση ή γενικά άλλες μέθοδοι.
Οι πιο σημαντικές πτυχές είναι να μην υπερβαίνουν κατά πολύ τα 10 mg ανά δόση και οι δόσεις να είναι φορητές στη μικρότερη δυνατή μορφή.

Επιστρέφοντας στα δισκία, υπάρχουν καλές μηχανές πίεσης που να μπορούν να λειτουργήσουν με το χέρι;
Ποια προτείνετε; Όταν πρόκειται για πιο βαριά μηχανήματα, τι είδους προϋπολογισμό πρέπει να επενδύσω;


Η ένωση που θέλω κατά προτίμηση να πιέσω σε δισκία είναι: 2-φθορο-6-(φαινυλαιθυνυλ)πυριδίνη υπό μορφή υδροχλωρικού άλατος.
Μοριακό βάρος: 200,23 g/mol (άλας HCL 236,69 g/mol),
Καθαρότητα: περίπου 97%
Μοριακός τύπος: C13H11NF


Πιθανώς να είναι σε θέση να πιέζει δισκία, θέλω να έχουν διάμετρο περίπου 6 mm και ύψος 3 mm (το ύψος δεν έχει σημασία, η διάμετρος κατά προτίμηση να μην είναι μεγαλύτερη από 6 mm).
Τι είδους φορέας θα προτείνατε να χρησιμοποιηθεί;

Τι είδους φορέας θα συνιστούσατε αν πρέπει να μετρήσω τις δόσεις με άλλο τρόπο;

Ποιος είναι κάποιος εξοπλισμός, που σίγουρα χρειάζεται να κατέχετε για να μετράτε τις ενώσεις που είναι δραστικές σε αυτά τα εύρη (1-10 mg);


Εάν πρέπει να φτιάξω ένα υγρό διάλυμα, ο καλύτερος τρόπος θα ήταν να χρησιμοποιήσω μια φιάλη με πιπέτα; Τι είδους υγρή φέροντα ουσία θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω στην περίπτωση αυτή; Είναι το νερό η καλύτερη επιλογή;

Εκτιμώ όλες τις συνεισφορές σας, είμαι πρόθυμος να διαβάσω τα σχόλιά σας. Οι συμβουλές για τους αρχάριους εκτιμώνται επίσης πολύ!!!