Διαβουλεύσεις για την υγεία, τον εθισμό και τη μείωση της βλάβης

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
LNmMDPHTR8


Χαιρετισμούς σε όλους!

Μετά από συζήτηση με τη διοίκηση, αποφάσισα να ανοίξω μια μικρή αίθουσα διαβουλεύσεων σε αυτό το τμήμα του φόρουμ.

Λίγα λόγια για τον εαυτό μου: Είμαι γιατρός με ειδίκευση στην ψυχιατρική και την εξαρτησιολογία και εργάζομαι σε αυτούς τους τομείς εδώ και χρόνια. Με βάση την εμπειρία μου, έχω διαπιστώσει ότι η κύρια πρόκληση στην υγειονομική περίθαλψη που σχετίζεται με τον εθισμό είναι η έλλειψη γνώσης και η απολύτως δίκαιη δυσπιστία του συστήματος μεταξύ των ατόμων.

Ευτυχώς, οι πλατφόρμες όπως το Breaking Bad παρέχουν στους ανθρώπους έναν βαθμό ελευθερίας, επιτρέποντας τόσο στους ασθενείς όσο και στους επαγγελματίες να επικοινωνούν άμεσα και ανώνυμα, χωρίς να δεσμεύονται από τους περιορισμούς του συστήματος. ναι, κανείς εδώ δεν θα δώσει εγγυήσεις και δεν θα λύσει όλα τα προβλήματά σας για εσάς (όπως και παντού αλλού). Ωστόσο, εδώ μπορείτε να λάβετε τις ειλικρινείς πληροφορίες δωρεάν και χωρίς υποχρεώσεις.

Σε αυτό το θέμα, μπορείτε να κάνετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την υγεία, τις ουσίες, τον εθισμό, τη μείωση της βλάβης ή άλλα θέματα που είναι είτε σχετικά είτε κάπως άσχετα με το θέμα.

Αν και δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα απαντήσω άμεσα (πιθανότατα το αντίθετο), θα κάνω ό,τι μπορώ για να απαντήσω σε κάθε μία από εσάς. Θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους ότι η ηλεκτρονική αποστολή μηνυμάτων έχει τους περιορισμούς της, όχι μόνο όσον αφορά τον χρόνο ανταπόκρισης, αλλά και όσον αφορά την απόκτηση πληροφοριών που είναι απαραίτητες για αντικειμενικές, χρήσιμες και ασφαλείς συστάσεις.

Αν προτιμάτε πιο ιδιωτική επικοινωνία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω ιδιωτικών μηνυμάτων.