Βοήθεια για την κατασκευή ADB παρακαλώ. Νέος σε αυτό το φόρουμ. (NOOB)

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
ADB-PINACA ((S)-N-(1-Amino-3,3-dimethyl-1-oxobutan-2-yl)-1-pentyl-1H-indazole-3-carboxamide).

1. Διάλυμα 1-πεντυλο-1Η-ινδαζόλη-3-καρβοξυλικού οξέος (100 g) σε DMF (1000 ml) αντιμετωπίστηκε με EDC (1 equiv), BtOH (1,5 equiv), DIPEA (180 g), L-tert-λευκιναμίδιο (86 g) και αναδεύτηκε για 24 ώρες.
2. Το μείγμα διαιρέθηκε μεταξύ και H2O (2000 ml) και EtOAc (1000 ml), τα στρώματα διαχωρίστηκαν και το υδατικό στρώμα εκχυλίστηκε με EtOAc (2x1000 ml).
3. Οι συνδυασμένες οργανικές φάσεις ξηράνθηκαν (MgSO4) και ο διαλύτης εξατμίστηκε υπό μειωμένη πίεση.
4. Τα ακατέργαστα προϊόντα καθαρίστηκαν με ανακρυστάλλωση για να ληφθούν 92 g λευκού στερεού (απόδοση 63%).

Χρειάζομαι μόνο αυτά τα iingredients για να φτιάξω μια παρτίδα ADB; είμαι άσχετος με τη χημεία και δεν καταλαβαίνω τον τύπο, αλλά είμαι πρόθυμος να κάνω ό,τι χρειαστεί για να μάθω. Πιστεύετε ότι είναι δυνατό για έναν άσχετο να δημιουργήσει συνθετικά κανναβινοειδή; Τι προμήθειες χρειάζομαι; Δεν ξέρω καν από πού να ξεκινήσω, ή αν κάποιος θέλει να το φτιάξει για μένα, θα σας πληρώσω.

Έχω χρήματα για να ξοδέψω σε εξοπλισμό και πρώτες ύλες. Έκανα άλλη ανάρτηση χθες το βράδυ δεν τη βλέπω δεν είμαι σίγουρος αν σβήστηκε, αν δεν μπορώ να στείλω εδώ παρακαλώ στείλτε μου μήνυμα MOD.

Μπορείτε επίσης να μου στείλετε email αν θέλετε να με βοηθήσετε ή όπως είπα θα πληρώσω κάποιον να το κάνει για μένα. [email protected]
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ναι, χρειαζόμαστε αντιδραστήρια. Υπάρχει κάτι στην Κίνα, αλλά οι έμπιστοι προμηθευτές μας απαιτούν ελάχιστες ποσότητες για παραγγελία. Γράψτε στο PM, θα σας βοηθήσω.
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
μόλις το έκανε!
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1