Ελπίζοντας ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για να ρωτήσετε σχετικά με την TLC;

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Γεια σας παιδιά,
Ξέρω ότι έχω κάνει πολλές ερωτήσεις τον τελευταίο καιρό. Είμαι αρχάριος...iv προφανώς επένδυσε ΠΟΛΛΑ χρήματα σε αυτό το χόμπιτ και έχω ψάξει για TLC.
Έχω πει ΠΑΝΤΑ, δεν κάνω χημεία en-mass, για να πουλήσω - σε αντίθεση με τους περισσότερους ανθρώπους εδώ και έτσι είναι ένα παιχνίδι αναμονής όταν χρειάζομαι κάτι για το εργαστήριο, ωστόσο, έχω φτάσει τελικά στο στάδιο όπου μπορώ να αρχίσω να εξερευνώ μερικές τριτοταγείς αμίνες από το 500g τρυπταμίνης που έχω.
Νομίζω ότι το TLC θα είναι ένας μεγάλος παράγοντας για να δουλέψω αν το RXN έχει ολοκληρωθεί.

Τώρα το ερώτημά μου είναι το εξής: Χρειάζομαι 100%, αδιαπραγμάτευτα ένα σπρέι επίλυσης NaCIO 0,25%;

Προφανώς διαθέτω χλωρίνη ως καθαριστικό, ωστόσο προφανώς έχει άλλα πράγματα μέσα και θα πρέπει να αποσταχθεί και υποθέτω ότι θα είναι γάιδαρος λόγω του γεγονότος ότι θα τραβήξω όλο το νερό μαζί του και δεν θα ξέρω τη συγκέντρωση. Δεν μπορώ να βρω κάποιο προκατασκευασμένο σπρέι προφανώς.
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι ακριβώς κάνει το σπρέι; Έχω κοιτάξει Αυτή την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρήσιμη πληροφορία και λέει να χρησιμοποιήσω διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου 0,25%.
Μια ακόμη ερώτηση - τι να χρησιμοποιήσω ως φυτίλι; Το χαρτί ακουαρέλας θα κάνει το κόλπο; Ή πρέπει να είναι ένα συγκεκριμένο υλικό - δεν λέει πραγματικά και είναι σχεδόν το μόνο πράγμα που δεν σας λέει.
Προφανώς δεν έχω αναφορές λόγω του γεγονότος ότι είμαι απλά ένας μάγκας χωρίς επίσημο εργαστήριο και έτσι τα ευρήματά τους είναι μια χρήσιμη συγκριτική φωτογραφία, ωστόσο, θα το χρησιμοποιήσω κυρίως για να βεβαιωθώ ότι το rxn έχει τελειώσει...
Ευχαριστώ παιδιά!
 
Last edited by a moderator:

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18