Τι είναι καλύτερο για την παρασκευή του Α πετρελαίου (PMK/BMK λάδι ή σκόνη);

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Είμαι αρχάριος και θέλω να μάθω πώς να φτιάχνω λάδι Α !

ποιο από αυτά είναι το καλύτερο για να ξεκινήσω τη διαδικασία:

BMK ή σκόνη BMK
Και
λάδι PMK ή σκόνη PMK

Ποιο από αυτά τα 4 έλαια ή σκόνες είναι καλύτερο για να φτιάξω Α-έλαιο;
..............

Δεύτερον, είναι δύσκολη διαδικασία για να τα μετατρέψετε σε Α-έλαιο ?????!
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
BMK (P2P) - Είναι προγραμματισμένη πρόδρομη ουσία 1 για την παρασκευή αμφεταμίνης, κυρίως μεθαμφεταμίνης. Πιθανότατα εξετάζετε το γλυκιδικό BMK το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε κετόνη και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την παρασκευή αμπέτας. Δεν είναι η καλύτερη διαδικασία για αυτό αλλά είναι εύκολο αν έχετε όλα τα αντιδραστήρια .

Το PMK χρησιμοποιείται για το MDMA.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Τι θα μου προτείνατε να χρησιμοποιήσω για να φτιάξω έναν αριθμό πετρελαίου και Cas ?

Το Apaan είναι δύσκολο να βρεθεί, αλλά το BMK και το PMK είναι εύκολα διαθέσιμα.

Αν χρησιμοποιήσω γλυκιδικό BMK θα κάνει καλής ποιότητας λάδι;

Ποιες είναι οι άλλες επιλογές που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να το φτιάξω ;

Πολλές ευχαριστίες για τη βοήθειά σας !
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Το γλυκιδικό BMK επίσης θα ήταν καλύτερο να ληφθεί ως λάδι ή σκόνη ?

Ποια είναι η διαφορά και ποιο θα ήταν ευκολότερο στην επεξεργασία;
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93