Γιατί οι μεταφράσεις μου διαρκούν για πάντα ;

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Είμαι απλά αρχάριος και δοκίμασα την απόσταξη πολλών ελαίων, διαλυτών, μιγμάτων νερού/ελαίου και νερού/διαλυτών και απλά κάνω μια απλή εγκατάσταση απόσταξης με τα κανονικά γυάλινα σκεύη και πράγματα, αλλά δεν έχει σημασία τι αποστάζω, απλά διαρκεί για πάντα
όπως αν έχω ένα μείγμα νερού/ελαίου, αποστάζει 10ml σε 4 ώρες.

βλέποντας πάρα πολλές διαδικασίες και ρυθμίσεις στο youtube και το διαδίκτυο δεν φαίνεται να υπάρχει τίποτα λάθος με τις ρυθμίσεις μου αλλά είναι απλά παράξενα χρονοβόρα ?!?

επίσης η χρήση αντλίας κενού απλά κάνει όλο το μέρος να γεμίζει με το αέριο ( πάρα πολλά απόβλητα ) , και επίσης βλέπω ότι για απλές αποστάξεις το κενό δεν είναι απαραίτητο αλλά μου φαίνεται αδύνατο χωρίς αυτό ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Πείτε μας περισσότερα για το τι χρησιμοποιείτε για να θερμάνετε, τι θερμαίνετε, τα γυάλινα σκεύη που χρησιμοποιείτε κ.λπ.
Χρησιμοποιείτε ένα λουτρό από κάτι; Τυλίγετε το πάνω μέρος της φιάλης και της κολόνας σας τα πρώτα λίγα εκατοστά ;

View previous replies…

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Χρησιμοποιώ έναν εργαστηριακό ηλεκτρικό θερμαντήρα/μαγνητικό αναδευτήρα και εργαστηριακά γυάλινα σκεύη από βοριοσιλικό, η θέρμανση στο λουτρό απλώς κάνει το διάλυμα να θερμαίνεται ταχύτερα, αλλά πραγματικά δεν φαίνεται να βοηθάει την ίδια την απόσταξη

Δεν έχω δοκιμάσει να τυλίξω τη φιάλη ή το παραπάνω γυαλί.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Η απομόνωση της φιάλης + στήλης με αλουμινόχαρτο θα βοηθήσει στην αποφυγή διαφυγής της θερμότητας και έτσι θα κάνει την απόσταξη ταχύτερη, ακόμα μια απόσταξη παίρνει χρόνο.
Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η θερμότητα στο εσωτερικό της συσκευής σας είναι σε σταθερό στάδιο, ώστε να μπορεί να γίνει η απόσταξη.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Χριστέ μου, έχω προβλήματα σήμερα.