160°C

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Tämän vuoksi sanon vaimolle, ettemme osta mitään 60 dollarin 8-palloja. Vähintään 100 dollaria, äläkä tarjoa mitään hintaa. Jos paska on niin halpaa, siinä on jotain vikaa. Olen noin 800 jalkaa merenpinnan yläpuolella, joten oikean luvun pitäisi olla 165°C. Katso, miten ruskeaksi se muuttui. Kirjaimellisesti se suli suoraan ruskeaksi. Tervetuloa Amerikkaan! Se maistui paskalta, se ja hinta saivat minut ajattelemaan, että minun pitäisi tarkistaa se.
KtoA3QeUMn
ruskeaksi.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Vevor bullshit stirplates menee vain 100 ° C: seen, kun anturi on kytketty, joten sen jälkeen heave lämmittää sitä taskulampulla pikkuhiljaa. Se on sulatettu kynttilä, neste dekantterilasissa, paska pohjassa oli pölyä vanhasta teekynttilästä jonka sulatin. Jos olisin ollut fiksumpi, olisin sulattanut siitä ensin vain ulkopuolen pois ja lika olisi valunut pois, mutta se ei ollut minulle tärkeää. Kiireinen päivä tänään. Minun on tislattava asetonia, dietyylieetteriä ja kloroformia erästä projektia varten.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Halusin siis tehdä c-korjauksen. Korkeus muuttaa ilmanpainetta, joka vaikuttaa. Aineen öljypiste, mutta ei sulamispiste +-167 °C on sulamislämpötila jumbojetissä tai sukellusveneessä. Kyse on höyrynpaineesta.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Käytin Vevoria jonkin aikaa. T-control on minulle OK: Käytän tuskin niiden anturitappia, ainoastaan tiettyjen liuottimien kiehumispisteen tarkistamiseen.

Todellinen katastrofi on heidän magneettinsa: se on liian heikko edes happamoittamaan 500 g emästä 2 litran pullossa.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Arvostelusi on täsmälleen minun kokemukseni, mutta omani oli vielä huonompi. Ostin Vevorini ja aluksi se ei edes pyörittänyt sekoituspalkkia. Se teki tätä villiä tanssia, jossa tanko kääntyi pää edellä, sitten alkoi hyppiä tai lentää pinnalta... mitä sain selville, oli yksi magneeteista oli laitettu sivuttain. Vaikka korjasin sen ja säädin magneetin niin korkealle kuin pystyin, minun oli nostettava nopeutta 50 rpm kerrallaan. Jos yritän mennä 200:sta suoraan 500:aan, se ei pysy kiinni. Tämä ja anturi on yli 10° väärässä. ovat suurimmat ongelmat. Toinen asia, joka ärsyttää minua, on se, että asetan sen 200:aan (alhaisin asetus) ja joskus se vain ponnahtaa 500:aan ja pysähtyy sitten, sitten se tekee 340 kierroksen ponnahduksen ja pysähtyy välittömästi, jokaisen ponnahduksen välissä käännän sen 200:aan, mutta se ei välitä, se yrittää 800:aa 2 sekunnin ajan ja pysähtyy sitten.😡

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Luulen, että sinulla on pienin, 1L:lle. Mutta älä huoli: 2L on samaa sontaa. Ei mitään eroa.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Nah, mines an sh-3ABE 2000 ml kapasiteetti