2-Oxo-PCE kenelläkään on tietoa sen synteesistä?

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
2-Oxo-PCE (tunnetaan myös nimillä N-etyylidesklooriketamiini, etisyklidoni ja O-PCE) on aryylisykloheksyyliamiiniluokkaan kuuluva dissosiatiivinen anesteetti, joka on läheistä sukua desklooriketamiinille ja etisyklidiinille, ja sitä on myyty verkossa suunnitteluhuumeena.

A4eTxSnroj



Onko kukaan tutkinut sen synteesiä tai syntetisoinut?
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Kyllä, olen syntetisoinut sitä ennenkin. Tuskaa vitun perseeseeni se oli. Aloitin syklopentyylikloridista, tein gringardia, reagoin sen bentsaldehydin kanssa, hapetin sen ketoniksi natriumdikromaatilla, bromasin sen alkuainebromilla, sekoitin ylimääräisellä KOH:lla 2 päivää alkoholin muodostamiseksi, lisäsin etyyliamiinia seiveillä veden poistamiseksi, sitten mikroaaltouunasin sen dekaanissa, muodostin suolan, sain siitä pilveä ja toivoin, että olisin vain ostanut pussillisen ketonia sen sijaan, että olisin tuhlannut 3 viikkoa. Jouduin tekemään lähes jokaisen reaktion kahdesti, koska se epäonnistui ensimmäisellä kerralla. Tämä oli vuosia sitten. Ehkä olen nyt parempi kemiassa, mutta vihaan sitä edelleen.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Retrosynteettisen analyysin mielikuvitukseni tulisi sisältää myös nykyaikaisemman version, jota varten olen melko varma, että 1-NO2-1-Ph-sykloheksa-2-oni voidaan hankkia. Sitten pelkistetään nitro aminoksi ja käytetään etylointiainetta (ei haloetaania), pikemminkin dietyylisulfaattia ja KOH:ta a.q., jolloin on varottava, ettei tertiäärinen amiini pääse syntymään. Sikäli kuin olen havainnut esiasteiden markkinoilla on myös johdannainen, jossa on OH NO2:n sijasta OH, ja johdannainen, jossa on alkeenifunktio OH:n sijasta. En ole koskaan ottanut tavoitteekseni suorittaa tällaista synteesiä klassisella ciklopentaani grignardilla, koska on selvää, miksi.
 

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 24, 2022
Messages
26
Reaction score
14
Points
3
Hei, toivon, että tämä löytää sinut hyvin, suosittelen sen sijaan, että aloittaisit aivan alusta, miksi et lähettäisi puolet vaiheista Kiinaan!!! id sanoa, että etsi kemikaalia nimeltä 2-fenyylisykloheksanoni, jos voit sitten id reccomend ostaa, koska olet 2 askeleen päässä nedckistä. Voit allwasy tehdä tämän kautta grignards mutta jälleen kerran, ota vain ostaa sen lol. Ensin 2-fenyylisykloheksanoni liuotetaan etyyliasetaatin ja dcm:n 50/50-seokseen ja aletaan lämmittää sitä. Seuraavaksi kaada joukkoon 2 mol ekvivalenttia CuBr2:ta ja refluksoi pari tuntia. Poista nyt liuotin rotovapilla tai jätä se tuulettimen viereen joksikin aikaa ja pelkistä se kuivaksi jauheeksi, suorita bromiketonille yksinkertainen rekryysointi, mutta VAROITUS. TÄMÄ ON LAKRAMATORI! Kun uudet kiteet ovat kasvaneet, on hauskanpidon aika. Liuotetaan 100 grammaa (0,348 mol) maatilalta saatavaa bromiketonia 300 cc:aan N-metyylipyriodiinia liuottimeksi. Lisää 132 ml (1,74 mol) 40-prosenttista vesipitoista metyyliamiinia ja anna seistä 24 tuntia. Kaada lopuksi lukuisia annoksia tolueenia reaktioseokseen ja sekoita. Kerää orgaaniset faasit ja suolaa lopputuotteesi. Parasta on se, että tällä voidaan valmistaa niin monta erilaista ketalogia kuin haluat, pysy turvallisena äläkä tee tätä, ellet tiedä, mitä teet. NMP on hyvin myrkyllistä, alfa-bromiketoni saa sinut itkemään, jos saat vähemmän kuin miligramman käsillesi ja harjaat kasvosi, luota minuun kokemuksesta, kun sanon, että se sattuu.
 
View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Tämä on olennaisempi kommentti, joka on samalla linjalla sen kanssa, mitä yritin sanoa
 

12580

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 8, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
G9zMmOeluo

Miten tämä tehdään?
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Huomasin tämän koulussa, vittu ouch...
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Kyllä voit ostaa enemmän saatavilla olevia esiasteita Kiinasta ja olen varma, että se on paljon helpompaa. En yrittänyt tuottaa sitä missään mittakaavassa ja tein sen yksinkertaisesti siksi, että nautin dissosiatiivista. Suunnittelin suuren osan menettelystä itse. Luulen, että on yleisempää käyttää nitriiliä bentsaledyydin sijasta, mutta tein kaiken jo omistamillani kemikaaleilla.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Luulen, että minut on kirottu saamaan hiilen hiilisidoksen reaktio reagoimaan joka kerta, kun en uskalla sanoa sen nimeä
 
Top