4mmc, onko sen kiteyttäminen pakollista?

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
4
(4mmc) Happamoitus- ja suodatusprosessin ja pesun jälkeen kuivalla aktonilla saamme meph-jauhetta. Voimmeko kuluttaa tätä jauhetta kuivauksen jälkeen? Vai täytyykö meidän kiteyttää se? Onko se pakollista? Tiedän, että se tekee tuotteestamme puhtaan. Mutta entä jos jätämme kiteytyksen väliin?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Silloin se on heikko ja täynnä paskaa. Siitä ei tule yhtä hauskaa. Älä nuuskaa sitä Jumalan rakkauden tähden. Voit puhdistaa sitä muillakin tavoin, mutta uudelleenkiteytykset ovat halpoja ja kiteet ovat alan standardi. Se on ainoa tapa saada kristalleja. En usko, että voit tehdä A-luokkaa ilman kahta uudelleenkiteytystä. Olen nähnyt 6 kuukautta vanhoja kiteitä, jotka olivat kuin kvartsiryhmiä...

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
4
Kyllä, kyllä, minun on kuluttamaton, kunnes minä crystalz, voitko kertoa minulle, minkä tyyppistä jauhe tavaraa voin lisätä 4mmc: ssä tehdä sen, paino enemmän, ystäväni kertoivat minulle, että tavaraa teen ja yksi saatavilla markkinoilla on hyvin valtava ero, minun on hyvin vahva

View previous replies…

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
52
Deals
1
Kyllä u on maaginen 4mmc lol

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
52
Deals
1
No sinun ainoa koko sivustosta, jolla on ongelma " liian vahva " 4mmc. Niin maaginen 4mmc

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
23
"Vahva" ei tarkoita "hyvä". Mieti kysymystä kiteytymisen ohittamisesta, ja saat selville, mikä tekee siitä "vahvan" ja mitä se itse asiassa tarkoittaa ainakin sydän- ja verisuonitietoisesti.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ei, emme tue sitä täällä. Veloittakaa heiltä enemmän rahaa. Fiksut ihmiset maksavat laadusta, ja siihen on useita hyviä syitä. Se painaa jo nyt 50 prosenttia enemmän kuin laatukamaa.