Hei kaikille,
olenko ymmärtänyt oikein....
Voit käyttää rikkihappoa, jonka puhtausaste on vain 15 %, amfetamiinisulfaatin valmistamiseen A-öljystä (amfetamiinin emäksestä)??
Entä suolahappo 30-33% tekn. 250ml? Mitä saatte suolahapon käytön tuloksena, jos se on edes mahdollista? amfetamiinihydrokloridi....
Entäpä 39% puhdas fosforihappo? Se on luultavasti amfetamiinifosfaattia?
Vai ymmärsinkö ihan väärin ja tarvitset aina mahdollisimman puhtaita happoja, eli 96-99%.
Mitä muuta tarvitaan amfetamiinin valmistamiseen A-öljystä? Kuulemani mukaan tarvitset myös puhdasta metanolia, pitääkö se paikkansa?
Minulla on hyvä lähde puhtaalle metanolille, ehkä useimmat teistä sen jo tietävätkin, "Tankpatronen" / "polttoainepatruunat".....
Saksassa ei voi ostaa näitä kemikaaleja niin puhtaana.... Tai teillä on suhteita oikeisiin ihmisiin.....
Löytyykö jostain foorumilta ohjeita miten prosessi tehdään askel askeleelta tai voiko joku lähettää minulle esim. linkin siihen?
Tiedän, että A-öljy + rikkihappo = amfetamiinisulfaatti.
Mutta en tiedä miten koko prosessi toimii, eihän se voi olla niin että tarvitaan vain kaksi asiaa, A-Oil ja rikkihappo......
Olisi hienoa jos joku voisi valaista minua!
Minulla on nimittäin juuri nyt A-Oilia, mutta en tiedä mitä tehdä sillä
ystävällisin terveisin.
Dis
Ok, joihinkin kysymyksiin on vastattu, näin videon, jossa hän tekee amfetamiinin freebasea, sitten sekoittaa asetonia rikkihappoon ja kaataa tätä freebaseen tippa kerrallaan, kunnes se saostuu ja pH on oikea.
Tarkoittaako tämä, että tarvitsen vain rikkihappoa ja asetonia tehdäkseni amfetamiinisulfaattia A-Oilista?
Mutta miten on edellä mainitsemieni ainesosien puhtauden laita, voisiko joku ystävällisesti vastata näihin kysymyksiin minulle, ihan vain uteliaisuudesta.....