- Reaction score
- 7
Teen tästä lyhyen - tavanomainen "pese asetonilla, kunnes punainen väri on poissa" -menettely EI näytä enää toimivan Sudafed (tai ainakaan geneerinen SudaGest) 30mg-pillereiden kanssa. Punainen pinnoite ei ole rautaoksidia, vaan pikemminkin Red #40 Aluminum Lake, jonka voin itse kertoa, että se ei liukene erityisen hyvin asetoniin. Se ON liukoinen sekä veteen että vedettömään etanoliin, vaikka sen ei pitäisi olla - tutkimukseni mukaan sen pitäisi liueta vain kuivaan EtOH:hon 0,001g/100ml. Käytännössä se kuitenkin liukenee kuivaan EtOH:iin sen verran, että pseudoefedriini-hcl-kiteeni ovat kaikki punertavan vaaleanpunaisia.
Joka tapauksessa, lopputulos on se, että minulla on tonneittain PE-hydrokloridikiteitä, jotka ovat kaikki tämän aineen saastuttamia, ja minun on vaikea erottaa niitä toisistaan - onko kenelläkään kokemusta tästä? Tai vaihtoehtoisesti, onko kenelläkään kokemusta Red #40 kontaminaatiosta ja Moskovan reitin (I2 + punainen fosfori) pelkistämisestä ja pilaa se lopputuotteeni?
Joka tapauksessa, lopputulos on se, että minulla on tonneittain PE-hydrokloridikiteitä, jotka ovat kaikki tämän aineen saastuttamia, ja minun on vaikea erottaa niitä toisistaan - onko kenelläkään kokemusta tästä? Tai vaihtoehtoisesti, onko kenelläkään kokemusta Red #40 kontaminaatiosta ja Moskovan reitin (I2 + punainen fosfori) pelkistämisestä ja pilaa se lopputuotteeni?