Al/Hg-reduktiivinen aminoituminen (MDMA) -neuvonta

cooked_Chef

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei kaikille!

Vain muutama kysymys koskien vanhaa kunnon MM-menetelmää, koska materiaalien saatavuus kotimaassani, olen punninnut vaihtoehtoja ja tämä on paras minulle.

Haluaisin vain saada neuvoja reduktiiviseen aminoitumiseen:

1. Mikä on suurin määrä MDP2P:n ja nitrometaanin seosta, jota voi käyttää turvallisesti? Näen, että MM-menetelmässä vaaditaan 25 g MDP-2-P : 20 ml MeNO2.

Ajattelin käyttää 75g MDP-2-P : 60mL MeNO2

Ja myös - onko muita neuvoja tätä menetelmää varten?

Ystävällisin terveisin

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
98
Hei, Onko mitään syytä olla käyttämättä MeNH2:ta nitroetaanin sijasta? Jos ymmärrän oikein, nitroetaani hajoaa joka tapauksessa MeNH2:ksi, joten se voisi olla helpommin saatava vaihtoehto.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Halusit varmaan sanoa nitroMetaani*.
Joka tapauksessa on mahdollista suorittaa yhden potin pelkistys.

Last edited:

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
98
Patton, kyllä, minun moka, halusin sanoa nitrometaani. Nyt ymmärrän ongelman, puhuin MeNH2-HCl-suolasta, jota on helppo saada, mutta tarvitsemme freebasea, joka on kaasu, joten jos aloitamme MeNH2-HCl:stä, meidän on tehtävä siitä freebasea ja liuotettava se liuottimeen ilman, että laboratoriomme muuttuu kaasukammioksi. Onko teillä raportteja tai neuvoja siitä, miten tämä tehdään? Sitten tämä MeNH2-emäksinen liuos voidaan lisätä amalgaamiin ja MDP2P:hen. Tai pikemminkin sekoittaa MeNH2-liuosta MDP2P:hen ja lisätä tämä amalgaamiin? Anteeksi, arvailen vain, en ole löytänyt tähän mennessä hyvää kuvausta tästä, enkä ole koskaan edes yrittänyt tehdä MDMA:ta, mutta nyt on mahdollisuus saada PMK:ta ja etsin parasta tapaa käyttää sitä.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Olen kirjoittanut metyyliamiinin vapaan emäksen tuottamisesta täällä.
Haluaisin jatkaa tätä keskustelua sopivassa aiheessa MDMA-synteesistä (linkki alla).