- Reaction score
- 50
Opin al / hg käyttäen Reynolds ja normaalisti käytetään aloittaa reaktiot noin 30mins-1hour lisäämisen jälkeen elohopeakloridi, nyt olen astunut ylös metallilevyjen ja nyt joitakin uusia vaihtoehtoisia 99,99 % alumiini nauloja, oli jonkin verran menestystä arkkia, mutta se kestää ikuisesti saada menossa kylmällä, en ollut varma, jos tämä pelataan merkittävä rooli, joten haluan vain kysyä, mitä te kaikki ajattelevat.
Metanoli + alumiini + elohopeakloridi ylimäärin, kesti melkein 3 tuntia ennen kuin alkoi tuntuvasti himmentyä ja metanoli ei kupli. Pitäisikö minun lämmittää metanoli huoneenlämpöiseksi ainakin. onko metanoli ja elohopeakloridi yksinään hyvä valinta, jotta homma lähtee käyntiin. vai auttaisiko toisen liuottimen lisääminen?
al/hg ilman nitroa
Metanoli + alumiini + elohopeakloridi ylimäärin, kesti melkein 3 tuntia ennen kuin alkoi tuntuvasti himmentyä ja metanoli ei kupli. Pitäisikö minun lämmittää metanoli huoneenlämpöiseksi ainakin. onko metanoli ja elohopeakloridi yksinään hyvä valinta, jotta homma lähtee käyntiin. vai auttaisiko toisen liuottimen lisääminen?
al/hg ilman nitroa