BB WIKI-tietosanakirja

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666

43535

WIKI BB kutsuu sinut kemiallis-farmakologiseen tietokirjastoon. Olemme kehittäneet uuden kätevän lähestymistavan tietojen esittämiseen, joka poikkeaa foorumista. Navigointi on järjestetty siten, että löydät intuitiivisesti helposti tarvittavat tiedot lääkkeiden kuvauksesta, niiden lähtöaineista, synteesimenetelmistä ja -tekniikoista, analyysistä, puhdistuksesta, ominaisuuksista, farmakologisista vaikutuksista ja niin edelleen. Kaikki WIKI BB:n sisältö on asiaankuuluvien profiilin asiantuntijoiden kirjoittamaa. Osiota täydennetään ja päivitetään jatkuvasti ehdotuksiesi ja toiveidesi mukaan, jotka voit jättää keskusteluosioon. Olemme iloisia nähdessämme sinut käyttäjiemme joukossa.

pseudorando

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Olen huomannut, että osa wikissä olevista linkeistä johtaa bbgaten clear-net-sivuille.
Älä käsitä minua väärin, mutta käsittääkseni olet määrittänyt asiat oikein, jolloin kirjautumisistunnot eivät säily .onion-osoitteiden ja clear-net-osoitteiden välillä (vaikka se voi johtua vain selaimeni suojauksesta).
Tätä pidetään kuitenkin edelleen riskialttiina monista ehkä hämäristä syistä.
Mietin, onko teillä ajatuksia julkaista jotain (koko) wikin ladattavan arkiston kaltaista?
Yksityisyydensuojan lisäksi ajattelen myös säilyttämistä, koska olemme kerta toisensa jälkeen nähneet näiden kielletyn tiedon arkistojen rakentuvan ja sitten purkautuvan.

Consider

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Pyydän asiantuntija voi rikkoa tämän reaktion alas minulle, on reaktio spaths ja gridnard on synteesi efedriini, kiitos tarvitsen opas kuten tilavuudet reagoida, aika ja muut olosuhteet.

Attachments

• iIgwy3tnbO.jpg
    iIgwy3tnbO.jpg
    119 KB · Views: 98
Last edited: