Koska tämä on erikoistunut tuotantoon ja täällä on todella paljon hyviä, älykkäitä hyvin koulutettuja käyttäjiä eikä niin paljon huijarilapsia, koska he eivät edes tiedä, mistä tässä on kyse!
Cebulka on myös hyvä, mutta valitettavasti enimmäkseen ei englanniksi.
Pidin myös Dreadista mutta koska se on koko ajan alhaalla se on käyttökelvoton! En tiedä onko se hajonnut...
Olen myös kiinnostunut tällaisista foorumeista mutta ilman ammattitaidottomia gangsterikakaroita ja ihmisiä joilla ei ole erityistä tietoa huumeista jne.
Joten jos on olemassa jonkinlainen "edistyneiden" lauta niin kertokaa minulle! Huumeiden lisäksi, jotka kiinnostavat minua eniten, olen myös kiinnostunut asiakirjaväärennöksistä ja petoksista.
Kaikki suuret aiheet, mutta näiden lisäksi on vain foorumeita, joissa on 90% noobeja, en halua jakaa vuosien varrella keräämääni tietoa vain ammattilaisten kanssa, koska muuten tietämättömät ihmiset ottavat tiedon ja tekevät siitä käyttökelvotonta, koska he teeskentelevät tietävänsä mitä tekevät.
Esimerkiksi miten rakentaa skimmeri tai niin monia asioita, joita en uskalla jakaa noobien kanssa.
Täällä kaikki videot jne. sen näkyvissä, että on ammattilaisia, jotka haluavat tuoda laudalle ja tehdä yhteisöstä vahvemman!
Joten melko tyytyväinen tähän, mutta olen avoin vinkkejä rakentaa suurempi verkosto ja oppia ammattilaisilta.