Siirtyminen 0:sta 0+1:een
Minulla ei ole lainkaan kemian taustaa. Minua vain ärsytti eräänä päivänä se, että minulta kysyttiin korttia Zyrtecin ostamiseksi. Syynä on tietenkin se, että ihmiset käyttävät efedriiniä metan valmistukseen.
(Tässä muuten kerrotaan miten) Tuona päivänä tämä todella suututti minua. Miksi minulle pitäisi olla haittaa, koska joku, jota en edes tunne, valmistaa amfetamiinia? Tuo on jotain vähemmistöraportin paskapuhetta, vitut siitä, syytön kunnes toisin todistetaan, kusipää. Jos ajattelee asiaa, tämä ei eroa KYC:stä, jotta hallitus voi seurata, miten käytät BTC:si.............. odota, mistä minä puhuinkaan?
Joka tapauksessa, kotimatkalla ajattelin, että "aion tehdä metaa". En ole koskaan ajatellut tehdä sitä ennen, mutta he laittoivat ajatuksen päähäni.
Siitä lähtien siitä on tullut minulle hieno salainen harrastus (en yritä tehdä siitä liiketoimintaa). Olen tarkistanut useita resursseja ja tietoa on olemassa, opin, miten tehdä shake & bake (yksi potti) päivässä... sytyttämättä tulta! BBGate on kuitenkin ainoa paikka, jonka olen löytänyt ja joka saa minut tuntemaan itseni tarpeeksi luottavaiseksi astuakseni pois jalkakäytävältä. Tällä foorumilla voit mennä niin matalalle tai syvälle kuin haluat tietämyksesi suhteen.
Kaikki mitä tarvitset on täällä!
He julkaisevat reseptit, laitteet ja reagenssit, joita tarvitset. Sitten he tekevät videon, jossa näytetään, miten se tehdään askel askeleelta. Jos sinulla on kysyttävää, joku vastaa, ja voit luottaa vastaukseen, koska joukko asiantuntijoita on tarkastanut sen (vaikka he ovatkin usein eri mieltä "oikeasta" vastauksesta).
Eikö sinulla ole reagensseja tai laitteita? He opastavat sinua niiden valmistamisessa tai ostavat ne halutessasi.
Ainoa asia, jota BBGate ei tarjoa, on aloitteellisuus ja sinnikkyys. Mutta rohkaisua kyllä löytyy!
Aloita näistä
Yksinkertaisista resepteistä ja kysy, mitä et tiedä. Kokeile kuitenkin ensin etsiä tietoa foorumilta, sillä olen huomannut, että jos minulla on kysymys, joku muu on luultavasti jo kysynyt sen.