- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 26
Ostin täältä löytyneeltä toimittajalta 5 kg BK4:ää (2b4m), ja jonkun kokeneen henkilön avulla saimme selville syyn, miksi synteesini eivät toimi, koska BK4 sisältää 4-metyylipropihenonia. Minun oli yritettävä pestä kiehuvalla vedellä poistaakseni 4-metyylipropihenonikerroksen, kun se muodostuu öljyksi. Yritin puhdistaa noin 150 g BK4:ää ja poistin yli 15 ml 4-metyylipropihenonia, minkä jälkeen luulin sen olevan puhdasta, mutta synteesini ei vieläkään toimi. Liitän kuvan jossa puhdistan kuumalla vedellä ja näkyy 4-metyylipropihenonin päällä.
Synteesi kun lisään happoa menee tummaksi, lähes mustaksi. Katso oheinen kuva, tumma neste on sen jälkeen, kun lisään happoa seokseen, se menee tummaksi näin 4-metyylipropihenonin takia. Tämä johtuu siitä, että se sisältää 4-metyylipropihenonia, mpf aiheuttaa sen.
Paitsi että se on maksanut minulle paljon rahaa, olen käyttänyt niin paljon BK4:ää ja kaikki on mennyt hukkaan. Eikä pelkästään se aika, joka minulta on kulunut kaikkien näiden synteesien tekemiseen. Voimmeko ratkaista tämän, kiitos, minulla ei ole varaa menettää näin paljon aikaa ja rahaa.
Synteesi kun lisään happoa menee tummaksi, lähes mustaksi. Katso oheinen kuva, tumma neste on sen jälkeen, kun lisään happoa seokseen, se menee tummaksi näin 4-metyylipropihenonin takia. Tämä johtuu siitä, että se sisältää 4-metyylipropihenonia, mpf aiheuttaa sen.
Paitsi että se on maksanut minulle paljon rahaa, olen käyttänyt niin paljon BK4:ää ja kaikki on mennyt hukkaan. Eikä pelkästään se aika, joka minulta on kulunut kaikkien näiden synteesien tekemiseen. Voimmeko ratkaista tämän, kiitos, minulla ei ole varaa menettää näin paljon aikaa ja rahaa.