• Vítejte v české sekci fóra. Nezapomeňte, že zveřejňování kontaktů (jabber, telegram, signal a další) bude mít za následek trvalý ban! Pokud se rozhodnete něco koupit nebo prodat bez použití escrow a přijdete o peníze, nebudeme vám moci pomoci.

Methamphetamine Mikä on PIKO?

Methamphetamine

ruen

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
11
Reaction score
6
Points
3
Haluaisin tehdä tässä pienen gallupin. Haluaisin korostaa, että mikään vastaus ei ole väärä, olen kiinnostunut vain henkilökohtaisista kokemuksistasi ja mielipiteistäsi, joten älä anna muiden käyttäjien vastausten vaikuttaa.

Määrittele, mikä on sinulle "tšekkiläinen piko".
Minulle se on metamfetamiinia, jonka laatu, väri ja puhtaus vaihtelevat (riippuen kemistin taidosta, slangissa "varic"), jota myydään märän crackin muodossa, joka on valmistettu (pseudo)efedriinistä jodifosforin pelkistämisellä, enimmäkseen pienissä kotipanimoissa tai keskisuurissa järjestäytyneissä panimoissa.
Paremmat näytteet ovat valkoisia, yleensä kellertävistä kullanvärisiin, ja huonommat ovat ruskeita tai vaaleanpunaisia.

Odotan innolla vastauksianne!
 

Rc scene

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 13, 2024
Messages
23
Reaction score
19
Points
3
Lähetä joitakin d:
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Ja minä suonensisäisenä käyttäjänä olen aina pitänyt keltaisesta 😋
 

ruen

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
11
Reaction score
6
Points
3
Fuj strelec
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Mistä saan keltaista ruskeaa punertavan sinistä hohtavaa metaa jonkun täytyy vielä valmistaa hyvää tavaraa vanhoista ajoista t
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
40
Reaction score
29
Points
18
By (ceske) piko I imagine ceskej pernik. Ei siis Meksikon kartellien keittämää raseemista kristallia, vaan kunnon stop-and-go d-metyyliä tšekkiläisen reseptin mukaan (kuten kirjoitat). Sekoituksista tai väreistä en tiedä, minulla oli valkoisia kiteitä ja se oli täyttä rautaa.
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Juuri niin, tiedän kirkkaita, kuten keltaisia tai sinisellä hohdolla varustettuja, heillä oli joka viikko jotain erilaista, mutta ne olivat aina mahtavia ja todella vahvoja, tarvitsen taas jotain sellaista.
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Eikö kenelläkään ole tarkkoja synteesiohjeita siitä, miten valmistetaan hyvää, erittäin vahvaa Pikoa, jos sitä ei ole enää kenelläkään tai sitä tuskin enää saa?
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Sitä tuotetaan edelleen yleisesti Tšekin tasavallassa. Olisin kiitollinen myös tarkasta "tšekkiläisestä tavasta".
 
Top