Defendant found to be a scammer Cocentechin kemiallinen huijaus

Status
Not open for further replies.

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Viimeinen 4. helmikuuta ostin Cocentech Chemical 5kg 52190-28-0 300usd jokainen kg postikulut mukaan lukien. Löysin toimittajan täältä tältä foorumilta, mutta en käyttänyt scrow, minun virheeni.
Toimittaja oli @AnnieGalaxy, jolla on etiketti Cocentech Chemicalin toimittajan profiilissa.
Yhden kuukauden kuluttua sain tuotteen, joka oli täysin erilainen kuin oikea 52190-28-0, ja hän lupasi lähettää minulle tuotteen uudelleen mahdollisimman pian, koska kyseessä oli tehtaan virhe.
Kolmen kuukauden odottelun jälkeen hän ei ole lähettänyt minulle mitään eikä anna rahaa.
Tänään huomasin juuri, että Cocentech Chemicalin toimittaja on kadonnut tältä foorumilta ja @AnnieGalaxyn nimimerkki on muuttunut.

Ilmeisesti kyseessä on huijaus.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Olen ulkomailla enkä voi lisätä kuvia, viestejä ja muuta. Toistaiseksi laitan nämä tiedot, mutta päivitän ne.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Bro.
Sinun pitäisi aina käyttää escrow-palvelua. se saattaa maksaa hieman enemmän, mutta näet tuloksen. uskon myös, että escrow-maksu menee tälle sivustolle. minusta tuntuu, että olemme kaikki muutenkin tälle sivustolle hieman tukea velkaa. mutta escrow-palvelu on täällä suojellakseen sinua, käytä sitä.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Kyllä, sinulla on syy. Im käyttää scrow helmikuusta lähtien aina.
 

AnnieGalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Deals
1
Olen hoitanut aktiivisesti myynnin jälkeistä palvelua. On mahdotonta, että kaikki tilaukset olisivat täysin sujuvia. Tämä on vain pieni osa seurannan kirjauksestani heidän kanssaan myynninjälkeisestä palvelustanne. Rehellisesti sanottuna en ole koskaan jättänyt teitä huomiotta tai kadonnut.
9dv4GTzYUP
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Sinun on tarkistettava, mitä tuotetta lähetät asiakkaillesi. Jos lähetät muun tuotteen tai huonolaatuisen tuotteen, sinun on palautettava rahat tai lähetettävä tuote oikein. Se on helppoa.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
@HEISENBERG mitä luulet meidän voivan tehdä?

Hän tarjoaa minulle ongelman ratkaisua, jos poistan tämän viestin. Tarjoan hänelle, että hän lähettää minulle pmk, bmk, 2b4m, 52190-28-0... En välitä mitä tuotetta.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
@HEISENBERG ylläpitäjä, ei mitään lisättävää tämän ongelman ratkaisemiseksi?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Minulla ei ole mitään lisättävää. Vaikka on olemassa... Seuraavalla kerralla tee kauppa escrow:n kautta.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Hän lähettää minulle ensin 3 kg 2b4m:ää, kun olen saanut paketin, hän haluaa, että poistan tämän viestin, ja kun olen poistanut viestin, hän lähettää minulle toiset 3 kg 2b4m:ää.
 

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
@HEISENBERG Hän sanoo, että tilaus on järjestetty, mutta hän ei vastaa minulle eikä minulla ole seurantanumeroa. Hän lukee tätä viestiä.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Näen, että vastaaja oli viimeksi verkossa perjantaina. Odotetaan vielä 48 tuntia.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top