Power Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2022 Messages 24 Reaction score 17 Points 3 Oct 14, 2022 #1 Metasta on jo tehty jäätä voinko ottaa sen ja erottaa d-metin? Voisiko joku selittää prosessin ja sen vaikeuden?
Metasta on jo tehty jäätä voinko ottaa sen ja erottaa d-metin? Voisiko joku selittää prosessin ja sen vaikeuden?
epson Don't buy from me New Member Joined Oct 22, 2022 Messages 10 Reaction score 11 Points 3 22 Oct #2 Kyllä se on mahdollista, metamfetamiini muunnetaan vapaaksi emäkseksi, muodostetaan d-tartraattisuola, uutetaan, muunnetaan takaisin vapaaksi emäkseksi ja muodostetaan hydrokloridisuola. Optisen puhtauden pitäisi olla noin 80 %. Upvote 0 Downvote
Kyllä se on mahdollista, metamfetamiini muunnetaan vapaaksi emäkseksi, muodostetaan d-tartraattisuola, uutetaan, muunnetaan takaisin vapaaksi emäkseksi ja muodostetaan hydrokloridisuola. Optisen puhtauden pitäisi olla noin 80 %.
Power Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2022 Messages 24 Reaction score 17 Points 3 25 Oct #3 Kiitos, tutkin asiaa. Upvote 0 Downvote
btcboss2022 Don't buy from me Resident Joined Mar 15, 2022 Messages 650 Solutions 1 Reaction score 661 Points 93 Deals 8 30 Oct #4 Myös L-viinihapon kanssa mahdollista ;-) Upvote 0 Downvote
smoothop3563 Don't buy from me Member Language 🇺🇸 Joined Sep 7, 2023 Messages 2 Reaction score 14 Points 3 26 Jun #5 Miten sain sum shit kristalli... kertokaa minulle, mitä tehdä, jotta se on savustettavissa tai ammuttavissa, jos voitte, kiitos! fidelis Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Mar 1, 2024 Messages 316 Reaction score 383 Points 63 By fidelis 28 Jun #6 wdym "paskat"? jos haluat muuntaa l-metin d-metiksi, lue tämä, erityisesti kierrätystä koskeva osa. Upvote 0 Downvote
Miten sain sum shit kristalli... kertokaa minulle, mitä tehdä, jotta se on savustettavissa tai ammuttavissa, jos voitte, kiitos!
fidelis Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Mar 1, 2024 Messages 316 Reaction score 383 Points 63 By fidelis 28 Jun #6 wdym "paskat"? jos haluat muuntaa l-metin d-metiksi, lue tämä, erityisesti kierrätystä koskeva osa.
Z Zan444 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined May 26, 2022 Messages 62 Reaction score 19 Points 8 07 Jul #7 Perusta se ja tee sitten isomerisaatio Upvote 0 Downvote
smoothop3563 Don't buy from me Member Language 🇺🇸 Joined Sep 7, 2023 Messages 2 Reaction score 14 Points 3 07 Jul #8 Anteeksi ei ollut vihainen kenellekään tästä , olin järkyttynyt ihmiset ulos missä olen anteeksi sekaannusta ja kiitos u auttaa minua Upvote 0 Downvote
Anteeksi ei ollut vihainen kenellekään tästä , olin järkyttynyt ihmiset ulos missä olen anteeksi sekaannusta ja kiitos u auttaa minua