Joten ihmettelin, onko mahdollista tehdä jäätä punaisella P-menetelmällä eikä vain nopeudella Im uusi ruoanlaitto ja dont tiedä kaikkea, joten toivon yall voi auttaa minua
Puhutaanko litium-ammoniakkitapaa? Asiantuntevat kutsuvat sitä koivun LIKE-reaktioksi, koska se ei ole aivan koivua. Liuotettu elktroni imeytyy ammoniittiseen poolittomaan liuottimeen. Siihen ei tarvita vedetöntä ammoniakkia -
Tarkoitin koko ajan tarkemmin sanottuna punaisen fosforin tapaa: Pseudoefedriini, jodikiteet, punainen P, natriumhydroksidi, Coleman-polttoaine jne. Tarkoitan, että jos siitä ei ole mahdollista tehdä jäätä, olen avoin kaikille muille aloittelijoille ystävällisille menetelmille, joita ehkä tiedätte.
Ja jos voisitte antaa vaihe vaiheelta ja laitteiden/välineiden luettelon, koska kuten mainitsin, olen uusi ruoanlaitossa ja ehkä minulla on kemian perustiedot, mutta en silti ymmärrä joitakin edistyneempiä ohjeita, esimerkiksi: "yksinkertaisimmat reseptit" "metamfetamiinia pseudoefedriinistä" En juuri ja juuri ymmärrä näitä ohjeita, koska ne eivät ole kaikkein selkeimpiä.