HELPOIN TAPA MUUNTAA BMK AMPH:KSI.

BMKOILEY123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hei ihmiset, yksi kysymys....

Olen jo jonkin aikaa ostanut hollannista BMK-öljyä, joka sekoitetaan 1:1 isopropanoliin ja saostetaan sitten varovasti väkevällä rikkihapolla amfetamiinisulfaatiksi.

Olen nyt testannut toisen toimittajan bmk öljyä ja yrittänyt muuntaa sitä amfetamiinisulfaatiksi edellä kuvatulla tavalla. Nyt öljyn saavuttua huomasin, että minulle myytiin dietyyli(fenyyliasetyyli)malonaattia (CAS- 20320-59-6) ... Olen jo katsonut viestiketjuasi siitä, miten se muunnetaan bmk:ksi, mutta valitettavasti minulla ei ole tarpeeksi kokemusta ja laitteita sen muuntamiseen.

Nyt kysymykseni : mikä CAS-numero on oikea, jotta öljystä saataisiin amfetamiinia?

Tiedän sen seuraavan ohjeen mukaan:

Sekoita 1:1 isopronaalin kanssa ja lisää tippa kerrallaan rikkihappoa (96%+) kunnes liuokseen muodostuu sulfaattia.

ei siis mitään vaikeita vaiheita ja helppo toteuttaa aloittelijalle.

Löysin bentsyylimetyyliketonista seuraavan CAS-numeron:

Tunnisteet
Muut nimet
bentsyylimetyyliketoni; metyylibentsyyliketoni; fenyyli-2-propanoni

CAS-numero
103-79-7

Voiko joku auttaa minua... olisin siitä hyvin kiitollinen !
Onko tämä se CAS, jota tarvitsen amfetamiinin valmistamiseen helpolla tavalla?

Anteeksi huono englantini, olen saksalainen. :)

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Anteeksi, muutitko BMK:n (P2P) amfetamiiniksi lisäämällä rikkihappoa? Se ei ole mahdollista. P2P:n on ensin läpäistävä reduktiivinen aminoituminen, jotta saadaan amfetamiinia tai metamfetamiinia.

Tarkoitatko, että ostit amfetamiinia freebase? Koska sitä tarvitset, jos haluat valmistaa amfetamiinia hapottamalla sitä.

A-öljyä. Puhdasta, suolatonta amfetamiinia. CAS-numero on muistaakseni 300-62-9. Mutta ostamalla sitä ostat käytännössä laittoman huumausaineen, et prekursoria.

BMK:n muuntamisesta amfetamiiniksi voi etsiä foorumilta. Saanto on jossain 30 prosentin luokkaa, ja se vaatii jonkin verran kemiallisia taitoja.

Last edited:

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134
Voitko antaa linkin, mistä se löytyy täältä foorumilta ?

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33

Ole hyvä. mutta miksi käydä läpi kaikki tämä vaiva ja alhainen saanto, kun voit vain mennä fenyyli-kaksi-nitropropeenin kautta? Ketonista aloittaminen on mielestäni edullisempaa metilamfetamiinille.

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

En tiedä ystäväni . se on hyvin hyvin vaikea löytää oikeaa tietoa täällä foorumilla.
Kaikki sanovat jotain erilaista.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Ei me emme. Jos haluat valmistaa amfetamiinia, aloita P2NP:stä. Synteesiä varten tarkista ... TA-DAAA... "Amfetamiinit" -osiosta tällä foorumilla.
Jos haluat tehdä metamfetamiinia, aloita P2P:stä. Löydät kyseisen synteesin kuvauksen samasta foorumin osasta.
Mutta kemiallisia synteesejä tehdessäsi sinulla täytyy olla tai hankkia jonkinasteista kemian tuntemusta, muuten synteesien kuvaukset ovat vaikeasti ymmärrettäviä ja sinulla on suuri riski mokata. Jos haluat hankkia kemian tietämyksen, opiskele kemiaa itse netissä tai etsi opettaja, joka auttaa sinua tekniikoiden oppimisessa oikein. Onnea matkaan.

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

Aloitan ostamastani tuotteesta.
cas 5449-12-7
2-metyyli-3-fenyylioksiraani-2-karboksyylihappo
ja kyllä, rakas Docx, tässä on ainakin 4 eri menetelmää tämän casin muuntamiseksi P2P:ksi.
Jotkut ovat täysin vääriä. käytetään vääriä tuotteita.
Olen jo kolme kertaa tilannut vääriä tuotteita, joilla en voi enää tehdä mitään. tietysti jos olet kemian asiantuntija tämä kaikki on hyvin helppoa.
Minusta on väärin, että ihmiset eivät voi muuttaa kokemuksiaan.
Siksi foorumilla on paljon väärää tietoa.
Ainoa mitä voi tehdä on luoda uusi aihe joka kerta koska muuten on lähes mahdotonta löytää oikeaa tietoa
olemassa olevasta aiheesta.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Ihmiset voivat tietenkin jakaa kokemuksiaan. Se on hieno asia. Minulla ei ole kokemusta 2-metyyli-3-fenyylioksiraani-2-karboksyylihapon muuntamisesta fenyyli-2-propanoniksi, eikä se molekyylejä tarkastellessa näytä kovin helpolta. Joten kuolen kuollakseni kuulemaan kokemuksiasi sen tekemisestä!
Mutta olen enemmän kuin hieman hämmentynyt. Luulin, että kysyit, miten amfetamiinia valmistetaan BMK:sta?

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

Hei rakas DocX,

anteeksi myöhäinen vastaukseni, en ollut kotona tähän asti.
Haluan saada freebase-öljyä ( A-öljyä ) BMK-jauheesta
Syy, miksi haluan tehdä sen BMK-jauheesta, on se, etten tarvitse kiellettyjä myrkyllisiä tuotteita, kuten elohopeanitraattia.

Last edited:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
No, reitti amfetamiiniin (A-öljy on amfetamiinin freebase) BMK:sta on lähetetty edellä.