- Reaction score
- 2
Hei ihmiset, yksi kysymys....
Olen jo jonkin aikaa ostanut hollannista BMK-öljyä, joka sekoitetaan 1:1 isopropanoliin ja saostetaan sitten varovasti väkevällä rikkihapolla amfetamiinisulfaatiksi.
Olen nyt testannut toisen toimittajan bmk öljyä ja yrittänyt muuntaa sitä amfetamiinisulfaatiksi edellä kuvatulla tavalla. Nyt öljyn saavuttua huomasin, että minulle myytiin dietyyli(fenyyliasetyyli)malonaattia (CAS- 20320-59-6) ... Olen jo katsonut viestiketjuasi siitä, miten se muunnetaan bmk:ksi, mutta valitettavasti minulla ei ole tarpeeksi kokemusta ja laitteita sen muuntamiseen.
Nyt kysymykseni : mikä CAS-numero on oikea, jotta öljystä saataisiin amfetamiinia?
Tiedän sen seuraavan ohjeen mukaan:
Sekoita 1:1 isopronaalin kanssa ja lisää tippa kerrallaan rikkihappoa (96%+) kunnes liuokseen muodostuu sulfaattia.
ei siis mitään vaikeita vaiheita ja helppo toteuttaa aloittelijalle.
Löysin bentsyylimetyyliketonista seuraavan CAS-numeron:
Tunnisteet
Muut nimet
bentsyylimetyyliketoni; metyylibentsyyliketoni; fenyyli-2-propanoni
CAS-numero
103-79-7
Voiko joku auttaa minua... olisin siitä hyvin kiitollinen !
Onko tämä se CAS, jota tarvitsen amfetamiinin valmistamiseen helpolla tavalla?
Anteeksi huono englantini, olen saksalainen.
Olen jo jonkin aikaa ostanut hollannista BMK-öljyä, joka sekoitetaan 1:1 isopropanoliin ja saostetaan sitten varovasti väkevällä rikkihapolla amfetamiinisulfaatiksi.
Olen nyt testannut toisen toimittajan bmk öljyä ja yrittänyt muuntaa sitä amfetamiinisulfaatiksi edellä kuvatulla tavalla. Nyt öljyn saavuttua huomasin, että minulle myytiin dietyyli(fenyyliasetyyli)malonaattia (CAS- 20320-59-6) ... Olen jo katsonut viestiketjuasi siitä, miten se muunnetaan bmk:ksi, mutta valitettavasti minulla ei ole tarpeeksi kokemusta ja laitteita sen muuntamiseen.
Nyt kysymykseni : mikä CAS-numero on oikea, jotta öljystä saataisiin amfetamiinia?
Tiedän sen seuraavan ohjeen mukaan:
Sekoita 1:1 isopronaalin kanssa ja lisää tippa kerrallaan rikkihappoa (96%+) kunnes liuokseen muodostuu sulfaattia.
ei siis mitään vaikeita vaiheita ja helppo toteuttaa aloittelijalle.
Löysin bentsyylimetyyliketonista seuraavan CAS-numeron:
Tunnisteet
Muut nimet
bentsyylimetyyliketoni; metyylibentsyyliketoni; fenyyli-2-propanoni
CAS-numero
103-79-7
Voiko joku auttaa minua... olisin siitä hyvin kiitollinen !
Onko tämä se CAS, jota tarvitsen amfetamiinin valmistamiseen helpolla tavalla?
Anteeksi huono englantini, olen saksalainen.