Question Looking for a vendor Otetaan 2C-B pillereistä

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hei.

Minulla on paljon 2C-B-pillereitä, jotka on ostettu viime kuukausien aikana, ja olen huomannut, että mieluummin nuuskaan tavaraa. Murskatut pillerit ovat kamalia.

Voinko murskata ne jollain tavalla ja sitten uuttaa vain 2C-B:n tabletista ja hylätä tabletin täyteaineen?

Minulla on noin 80 tablettia, kukin 20 mg...

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Olen lukenut, että isopropyylialkoholihuuhtelu tekee tämän työn erittäin hyvin. Onko siitä kommentteja?
Minulla on tolueenia prosessia varten, jossa 5-MeO-DMT HCL muunnetaan freebaseiksi - voisinko käyttää tolueenia isopropyylialkoholin sijasta?

tajira

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
menetät paljon tavaraa bro, yksi pilleri on kuin 10-15 mg 2cb

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Liuotetaan minimaaliseen vesimäärään, suodatetaan kiinteä roska, käsitellään aq. liuoksella. NaOH:lla saadaksesi 2-cb-vapaa-emäksisen, jonka sitten uutat ja kuplivat kuivaa hcl-kaasua tai vesipitoisen HCl:n, jota seuraa veden poistaminen lämmöllä.
Täysi avoimuus, en ole tehnyt tätä, mutta se on tapa, jolla lähestyisin sitä, ehkä joku asiantuntijoistamme voi vastata?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
En välitä - mieluummin puhdas nuuskaaminen kuin pitkällinen nieleminen. Minulla on suuri määrä näitä juttuja, jos jokaisessa on 20 mg, niin minulla olisi noin 1,7 g - jos kävelen pois 1 g puhtaana, olen tyytyväinen....

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Se on oikein. Kuten @tajira sanoi, menetät paljon näiden manipulaatioiden aikana.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Minkälainen tappio? 50% 80%?

Kuten sanoin, minulla on 80 pilleriä varakätköissäni, joita en koskaan pääse käyttämään, jos ne sisältävät 20 mg kukin mainostetun mukaisesti, se tarkoittaisi, että niissä on noin 1,6 g 2C-B:tä.
Jos voin saada ~ 1 g, pitäisin sitä voittona.

Kun ajattelen tarvitsemiani laitteita ja mitä tahansa, minulle voi olla yksinkertaisempaa vain ostaa puhdasta 2C-B: tä ja viljellä näitä ystäville lahjaksi. Huokaus - kunpa minulla olisi laboratorio.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Okei - kysynpä tätä toisella tavalla. Jos murskaan nämä pillerit ja liuotan ne veteen, suodatan liukenemattoman aineksen pois - mitä siitä tyypillisesti tippuu? Mikrokiteistä selluloosaa? Talkki? En tiedä, mitä sidosaineita näissä käytetään.
Ja jos lopetan tähän ja vain haihdutan veden pois suodatettuani kiinteän jätteen, se olisi hyvä tarkoituksiini, koska voisin joko insuflata jäljelle jäävän aineen tai voisin antaa sen nenäsumutteella (hajoaako 2C-B kuten kokaiini veteen 0,9-prosenttisen suolaliuoksen avulla?).

Tavoitteeni on pystyä nuuskaamaan tätä molekyyliä ilman, että kaikki ylimääräinen roska tukkii hengitysteitäni, joten kaikki vesiliukoinen on joka tapauksessa helpompi käsitellä.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
En tiedä varmasti
Luulen niin
Kyllä, suolamuoto 2c-b liukenee veteen.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hajoaako/hajoaako 2C-B vedessä (kuten kokaiini), eli voisiko sitä säilyttää vedessä nenäsumuttimessa pidempään kuin kokaiinia (joka näyttää olevan vain tuntien kysymys...).

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
No olen aloittanut yksinkertaisen prosessin.
Olen ottanut 10 20 mg 2C-B:tä ja hienonnettu ne ja lisännyt 50 ml tislattua vettä.
Kiireinen kulkee tämä pienen suppilon ja kahvinsuodattimen läpi (kaikki mitä minulla on tällä hetkellä), ja taakse jääneen roskan määrä on huikea.

Aion liottaa jätteitä uudelleen muutaman kerran, jotta 2C-B saadaan mahdollisimman paljon pois (ehkä kolme kertaa?
Ja sitten vain jätän tämän haihtumaan kuivaksi jonkin aikaa.

Kysymys - jos jätän kirkastetun tisleen kartiopulloon, voinko lämmittää sitä haihtumisen nopeuttamiseksi ja sitten kun se on jäähtynyt, heittää siihen jotain nopeasti haihtuvaa, kuten eetteriä, isopropyylialkoholia tai tolueenia liuottaakseni pullon sisäpuolelle kiinnittyneen 2C-B:n ja kaataa sen sitten litteään astiaan nopeaa haihtumista varten, vai onko tämä typerä ajatus?

Attachments

• HGTohlJstn.jpeg
    HGTohlJstn.jpeg
    1.9 MB · Views: 168
  • o0AerUghNv.jpeg
    o0AerUghNv.jpeg
    3.1 MB · Views: 159

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ihan vain tiedoksi - murskattujen pillereiden kuivapaino oli 2,960 g. Mittaan jätteen ja tuotteen, kun kaikki kuivuu ja prosessini on valmis - antaa meille hyvin perustavanlaatuisen käsityksen mahdollisista hävikkiarvoista. :)

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
se riittäisi
ne eivät liuota 2c-b-suolaa, se on parempi tehdä petrimaljassa tai yksinkertaisessa lautasessa, jossa on leveä pinta. ja kyllä, voit lämmittää sitä hieman.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Kiitos - minulla on se ruostumattomasta teräksestä valmistetulla tarjottimella, joka kuivuu puulämmitteisen uunin takana - sen pitäisi kuivua yön yli - kaavin ja mittaan tuotoksen huomenna.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Okei, nopeutin kuivausprosessia uunissa, tuuletinuunissa, asetettu alle 100 asteen C. (näytti noin 80).

Jäljelle jäi 168 mg likaista keltaista/valkoista jäämää - hieman vahamaista koostumusta.

Jos tämä oli puhdasta 2C-B:tä, se tarkoittaisi, että saantoni on 16,8 mg tablettia kohti (mainostettu 20 mg), mikä olisi melko kunnollinen 84 prosentin saanto.

Minulla ei ole epäilystäkään siitä, etteikö tämä olisi puhdasta 2C-B:tä, joten saantoni on varmasti pienempi, mutta siitä huolimatta se on hauska harjoitus.
Koska se on hieman vahamainen, haluni insufflata tätä ei tule olemaan kovin hyvä, joten liuotan kaikki 168mg 5 ml: aan 0,9-prosenttista suolaliuosta ja asetan nenäsumutteeseen. Koska se liukenee ongelmitta, tämän pitäisi olla helppo antotapa.

Nasaalipumppuni antaa minulle 30 käyttökertaa 5 ml:ssa, joten 168 mg:n annoksella tämä antaisi minulle 5,6 mg tätä 2C-B-jäämää. 2 pumppua pitäisi olla erittäin kunnollinen annos.

Toinen kuva on 5 ml:n 0,9-prosenttisen keittosuolaliuoksen lisäämisen jälkeen - vesi on muuttunut hieman valkoisen maitomaiseksi ja siinä kelluu sedimenttiä. Tämä on alkukontrasti haihdutusvaiheeseen menevälle kirkkaalle vedelle.

Joko lämpö oli liian voimakas ja keitin jotain uunissa, tai haihdutus- ja kuivausprosessi on sotkenut joitakin veteen liukenevia lisäaineita/sideaineita, jotka ovat nyt tulleet ulos, tai sitten jokin tässä ei pitänyt suolaliuoksesta. Myönnettäköön, että kirkasta vettä oli yli 100 ml ja tätä suolaliuosta vain 5 ml, mutta edes kuivauksen aikana vesi ei muuttanut väriä, joten jotain on varmasti vialla.

Saatan uhrata vielä 10 pilleriä siihen, että kokeilen tätä uudelleen ja muutan muutamia asioita.

1. teflon-alusta kuivausta varten
2. liuotetaan tabletit murskaamisen jälkeen ja annetaan laskeutua ennen suodatusta, pysäytetään ennen kuin sedimentti pääsee suodattimeen.
3. Jokaisen peräkkäisen pesun annettaisiin laskeutua.
4. Käytetään pienempiä vesimääriä (30 ml per pesu, ei 50 ml).
5. Hitaampi luonnollinen haihtuminen (kunnes saan käsiini jotain, joka nopeuttaa haihtumista...).

Joka tapauksessa - tämä on tämän päivän suodatus- ja haihtumisharjoitus. :)

Attachments

• YsPaojmfFz.jpeg
    YsPaojmfFz.jpeg
    3 MB · Views: 160
  • 3KUQJRstfz.jpeg
    3KUQJRstfz.jpeg
    1.3 MB · Views: 164

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Voit kiteyttää ne uudelleen tai suorittaa A/B-uuton saadaksesi puhdasta 2C-B:tä.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Olen utelias siitä, kuinka suuri osa oikeastaan selvisi prosessin läpi. Huono arvaus, koska en tiedä varmasti, mitä siihen meni...

Yön asettuessa suolaliuokseen kuitenkin näkee, kuinka paljon sedimenttiä pääsi tähän vaiheeseen (tai tuli ulos suolaliuoksen takia). Aion suodattaa tämän uudestaan ja lopettaa tähän vaiheeseen, kokeilla myöhemmin.

Seuraava erä on parempi :)

Attachments

• tm9qyMxGDH.jpeg
    tm9qyMxGDH.jpeg
    3.1 MB · Views: 163

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Nuuskaaminen on lyhytaikaisempaa ja sillä on korkeampi biologinen hyötyosuus (oletan, koska tämä pätee moniin muihin molekyyleihin), joten se sopii elämäntyyliini paremmin.
En voi kuluttaa ainetta ja pudota pois elämästäni pitkiksi ajoiksi, useimmiten vasta illalla, kun olen laittanut lapset nukkumaan - tämä jättää minulle hyvin pienen mahdollisuuden pelata.
Kun huumausaineen vaikutus alkaa jyrkästi, huipentuu nopeasti ja loppuu rennosti, kun menen nukkumaan kaksi tuntia myöhemmin, saan hauskan illan, lepään hyvin enkä vaaranna elämäntyyliäni.

Jos voisin ottaa 2C-B:tä tarkoituksenmukaisesti, ottaisin sen MDMA-huipun jälkeen. Tai karkkihuipun MDMA-piikin jälkeen. Nämä asiat kestävät monta tuntia, joten minun on suunniteltava, etten ole kotona, hankin sittereitä jne. jne. - tämä ei ole helppoa, joten päätän työskennellä elämäntapani rajoitusten puitteissa :)

Joka tapauksessa - nuuskaaminen on rankkaa 2C-B:n kanssa ja alku voi olla melko karkea. Nenäsumutteen idea poistaa nuuskaamisen karheuden kokonaan ja jos hengität sisään 5/10 minuutin välein, se pehmentää aloitusta.

Anteeksi, en luennoi, annan vain hieman kontekstia. :)