Okei, nopeutin kuivausprosessia uunissa, tuuletinuunissa, asetettu alle 100 asteen C. (näytti noin 80).
Jäljelle jäi 168 mg likaista keltaista/valkoista jäämää - hieman vahamaista koostumusta.
Jos tämä oli puhdasta 2C-B:tä, se tarkoittaisi, että saantoni on 16,8 mg tablettia kohti (mainostettu 20 mg), mikä olisi melko kunnollinen 84 prosentin saanto.
Minulla ei ole epäilystäkään siitä, etteikö tämä olisi puhdasta 2C-B:tä, joten saantoni on varmasti pienempi, mutta siitä huolimatta se on hauska harjoitus.
Koska se on hieman vahamainen, haluni insufflata tätä ei tule olemaan kovin hyvä, joten liuotan kaikki 168mg 5 ml: aan 0,9-prosenttista suolaliuosta ja asetan nenäsumutteeseen. Koska se liukenee ongelmitta, tämän pitäisi olla helppo antotapa.
Nasaalipumppuni antaa minulle 30 käyttökertaa 5 ml:ssa, joten 168 mg:n annoksella tämä antaisi minulle 5,6 mg tätä 2C-B-jäämää. 2 pumppua pitäisi olla erittäin kunnollinen annos.
Toinen kuva on 5 ml:n 0,9-prosenttisen keittosuolaliuoksen lisäämisen jälkeen - vesi on muuttunut hieman valkoisen maitomaiseksi ja siinä kelluu sedimenttiä. Tämä on alkukontrasti haihdutusvaiheeseen menevälle kirkkaalle vedelle.
Joko lämpö oli liian voimakas ja keitin jotain uunissa, tai haihdutus- ja kuivausprosessi on sotkenut joitakin veteen liukenevia lisäaineita/sideaineita, jotka ovat nyt tulleet ulos, tai sitten jokin tässä ei pitänyt suolaliuoksesta. Myönnettäköön, että kirkasta vettä oli yli 100 ml ja tätä suolaliuosta vain 5 ml, mutta edes kuivauksen aikana vesi ei muuttanut väriä, joten jotain on varmasti vialla.
Saatan uhrata vielä 10 pilleriä siihen, että kokeilen tätä uudelleen ja muutan muutamia asioita.
1. teflon-alusta kuivausta varten
2. liuotetaan tabletit murskaamisen jälkeen ja annetaan laskeutua ennen suodatusta, pysäytetään ennen kuin sedimentti pääsee suodattimeen.
3. Jokaisen peräkkäisen pesun annettaisiin laskeutua.
4. Käytetään pienempiä vesimääriä (30 ml per pesu, ei 50 ml).
5. Hitaampi luonnollinen haihtuminen (kunnes saan käsiini jotain, joka nopeuttaa haihtumista...).
Joka tapauksessa - tämä on tämän päivän suodatus- ja haihtumisharjoitus.