- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 115
- Deals
- 12
Hei, täyttääkseen joitakin aukkoja tietämyksen im kohtaaminen, haluaisin jakaa teille conscies condium, jonka pitäisi antaa sinulle perus käsitys teorian ennen yrittää erityisesti sythesis tai muunlainen experimenttation omasta.
Minulla on kirja, että pidän ja ofc sen virallinen kirja, jonka tarkistettu lähde on
Yksinkertaisesti, jos teet jotain uutta tai teet jotain, mitä et tee päivittäin, kirjoita ctrl f ja katso avainsanat (jos et tiedä, mistä etsiä ja löytää sana, joka vastaa aiheiden luetteloa kirjan lopussa).
Muista - et luultavasti koskaan opi koko kirjaa, jostain syystä on kirjoja, joita luemme niin monta kertaa, mutta löydämme aina jotain uutta...
suosittelen tätä kirjaa:
Vinkki uusille kemian harrastajille:
Toinen asia, jota tarkoitan luultavasti aloittelijoille, on laboratorion "harjoitus" yksinkertaista orgaanista kemiaa varten. Kun tietoni olivat nuoremmat, luin sitä paljon melkein joka kerta, kun tein synteesin, ja nykyään en muista, milloin olen viimeksi lukenut sen, koska se on kuin perustietoa.
Minulla on kirja, että pidän ja ofc sen virallinen kirja, jonka tarkistettu lähde on
Yksinkertaisesti, jos teet jotain uutta tai teet jotain, mitä et tee päivittäin, kirjoita ctrl f ja katso avainsanat (jos et tiedä, mistä etsiä ja löytää sana, joka vastaa aiheiden luetteloa kirjan lopussa).
Muista - et luultavasti koskaan opi koko kirjaa, jostain syystä on kirjoja, joita luemme niin monta kertaa, mutta löydämme aina jotain uutta...
suosittelen tätä kirjaa:
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/resources/organic-chemistry-second-edition-jonathan-clayden-nick-greeves-stuart-warren.4762/
Vinkki uusille kemian harrastajille:
Toinen asia, jota tarkoitan luultavasti aloittelijoille, on laboratorion "harjoitus" yksinkertaista orgaanista kemiaa varten. Kun tietoni olivat nuoremmat, luin sitä paljon melkein joka kerta, kun tein synteesin, ja nykyään en muista, milloin olen viimeksi lukenut sen, koska se on kuin perustietoa.
Orgaanisen kemian laboratoriotekniikat (Nichols)
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/resources/begginers-book-organic-chemistry-lab-techniques-lisa-nichols.4811/