Question Hei ostin metamfetamiinia#btcboss2022....

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Kuten Ice oli absoluuttisesti mitään vaikutusta, tunsin unta 5 minuutin kuluttua hyvin lähetin näytteen test@Energy Control Espanjassa ainoa laboratorio, joka jakaa dextro & levo puolella Meth kaikki tietävät Levo Meth on vain tehty Vicks inhalaattori ei huumeiden katso tuloksia sain

Kiitos#Btcboss2022 olet mestarikemisti.....

Olet todella pomo.....
 

Attachments

  • 4CYfjBsVoA.png
    4CYfjBsVoA.png
    9.7 KB · Views: 64
  • RwjL2itc4P.png
    RwjL2itc4P.png
    6.5 KB · Views: 37

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
@btcboss2022 huijasi sinua 😅. Sanon aina, että aion tehdä tämän, mutta en edes tekisi metamfetamiinia, kun voin ostaa sitä 10 dollarilla/g. Hän reagoi racemic metansa kiraalisen hapon kanssa ja veti 42 % D:stä pois. Hänet tunnetaan aika hyvin huijarina. Minä en ainakaan tekisi kauppaa hänen kanssaan.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
363
Reaction score
177
Points
43
Onko hän niin huono myyjä?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Menen vain sen mukaan, kuinka usein näen ihmisten puhuvan taululla. Hän on periaatteessa kiinalainen, jolla on eri nimi. Epäilen, että hänestä ei ole 50 prosentin mahdollisuutta saada suoraa sopimusta.
Hän olisi voinut tehdä täällä mitä tahansa. Hän olisi voinut heittää puolet D:stä takaisin. Hän näki niin paljon vaivaa, että se olisi ollut kirjaimellisesti 0 lisätyötä, kunhan heitti sen takaisin ennen uudelleenkiteytymistä. Silloin kaveri olisi voinut tuntea jotain, eikä olisi ollut epäluuloinen. Ihmisten huijaaminen on numeropeliä. Kolikon toinen puoli on se, että hän olisi voinut neutraloida emäliuoksen ja isomerisoida sen uudelleen ja vetää 20% enemmän D:tä, joka oli jäljellä, ja lähettää kaverille 83% L:ää. Luultavasti hän ei tehnyt sitä siksi, että ensimmäinen veto on rahaa ja toinen on vain puolet vähemmän arvoinen samoista resursseista. 3. ja 4. saisi tehokkaasti kaiken D:n, mutta dimensioituvat tuotot tekevät siitä sellaisen kohdan, joka ei yleensä ole 100%, jossa ponnistus ja tulos ovat tasapainossa. En olisi yllättynyt, jos hänen toinen tilinsä on esiasteiden myyjä. MO:t sopivat yhteen.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
363
Reaction score
177
Points
43
Voisi off sai ne sekaisin lol toinen huijareiden osio 😄
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
En kutsuisi btcboss2022:ta huijariksi ainakaan tarkoituksella. Uskon itse asiassa, että hän rehellisesti yrittää, mutta on olemassa ongelma. Täällä foorumilla kuvatut menetelmät ovat itse asiassa mielivaltaisia, sanotaan, että on sattumanvaraista, mikä stereoisomeeri kiteytyy ulos ensin ja tätä on muodostuneessa suolassa liikaa. Se voi olla d- yhdellä kertaa ja l- seuraavalla kerralla ja kyllä 70-30 juuri näin saadaan. Nyt jos sinulla ei ole polarimetriä, jolla voit tarkistaa optisen kiertymän itse (helppoa), saat mukavia kiteitä ja koska videoissa ja viesteissä täällä aina väitetään, että se on vain d-, ajattelet: "Hienoa! Kristalleja! Täytyy olla d-Meth!".

Siksi mielestäni on väärin kutsua btcboss2022:ta huijariksi, jos hän ei korvaa sinulle tai tarjoa hyödyllistä materiaalia, niin se olisi jotain muuta.

Ja tietysti on ilmeinen tosiasia, että et pysty ostamaan hyvälaatuista d-Methiä, sanotaan 85 % tai enemmän d- alle 30 €/g ja se kiloille. Koska valmistusvaiva ja -kustannukset ovat erittäin korkeat, ja kaikki vähempi on taloudellisesti täysin järjetöntä.
Sama pätee mihin tahansa huumausaineeseen, jota syntetisoidaan salaisissa laboratorioissa. Jos omistaa kemiantehtaan, niin silloin voi valmistaa kaiken tämän lähes ilmaiseksi, erinomaisella laadulla. Tämä todistettiin Imhausen XTC:llä 80-luvulla, joka oli kaikkien aikojen paras MDMA-pilleri markkinoilla.

Jos joku on kiinnostunut tekemään video- tai kuvaopastuksen siitä, miten (karkeasti) optinen kierto voidaan tarkistaa hyvin yksinkertaisin, kaikkien saatavilla olevin keinoin, lähetä minulle viestiä, niin annan hänelle kaiken tarvittavan, minulla ei vain ole aikaa eikä hermoja tähän.

En myöskään pidä siitä, että annetaan ymmärtää, että kiinalaiset ovat useammin huijareita kuin muut, se ei ole totta. Olen huomannut kiinalaisten olevan melko rehellisiä liikemiehiä, ainoa haittapuoli on se, että rahoja ei voi koskaan saada takaisin, koska he mieluummin kuolevat kuin antavat saamansa rahat takaisin. Mutta he ovat varsin halukkaita hyvittämään tavaroita, jos se on tarpeen. Huijareita tai suoranaisia varkaita ja ryöstäjiä löytyy Nigeriasta (tietysti) Etelä-Afrikasta (ei mustat), kaikista arabimaista (ei-muslimit ovat aina pelissä) ja huippu on Australia (jokainen rikollinen luulee olevansa Ned Kelly uudestisyntynyt).
Luettelo on täysin subjektiivinen, mutta koska se on minun laatimani, se julistetaan täten evankeliumiksi. ;)
 
View previous replies…

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
40
Reaction score
15
Points
8
Deals
1
Hei ystävä, kiitos, että sinulla on puolueeton näkemys kiinalaisista tavarantoimittajista, toivottavasti teemme yhteistyötä kanssasi, jos siihen on mahdollisuus.
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Hän omistaa edelleen minulle 3500 us (hän sai minut maksamaan ulos escrow kuin prepay tilaus ostaa prekursori) ja myi minulle 400 grammaa, joka ei tehnyt mitään vain työnsi minut alas... Pyysin häntä kymmenen kertaa palauttaa minun Xmr 3500 us.... Hän vain jätti minut huomiotta...Anteeksi ystävä Miten kutsuisit tällaista kaveria? huijariksi vai lailliseksi?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
sääntöni on, jos on escrow iso raha; kuin teen vain escrow maksaa ja niin pöydät kääntyivät tässä narco vyöhyke. Ei hässäkkää, ei poistumista huijaus, anna myyjän käyttäytyä järjestyksessä. Myyjä on usein rikkaampi kuin ostaja myös ja voi olla rennompi. Tätä ongelmaa minulla ei ole täällä. Maksaa suuri BB 5% escrow ja sait sen tehty. Oletan, että BB escrow on hieman enemmän ostajien puolella, jos mitään, en ole juuri kuullut: BB epäoikeudenmukainen escrow ratkaisee. Tiedätkö sinä?
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Anteeksi, mutta se kuulostaa täysin paskapuhetta. tämä seos (71% l-metyyliä + 29% d-metyyliä) on täsmällinen osuus p2p:stä keitetystä metamfetamiinista.
Uskon, että jostain syystä niiden erottamiseen ei käytetty mitään kiraalihappoa. joko virheellisesti tai tarkoituksella.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
P2P-metyyli on melko arkkityyppinen raseeminen, jossa d- ja l-metyylien jakauma on 50/50 % +/- 1-2 %, ainakin se on totta minun osissani metsää, mutta jos tiedät sen varmasti, niin kerro ystävällisesti, miten olet saanut tämän selville ja oletko tarkistanut sen polarimetrin avulla?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
kun yrität ostaa halpaa irtotavarana narkkoja suurista sourze Kiinan tehtaista ja niiden proxys kuten Vietnam, olet rikollisella vyöhykkeellä ja useimmat puhaltaa sinut pois, että logiikka niin nähdä minut polttaa köyhä.
 

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
40
Reaction score
15
Points
8
Deals
1
Olen tehnyt hänen kanssaan kaksi kauppaa, ja mielestäni hän on erittäin hyvä. Lisäksi olen nähnyt synteesimenetelmät ja ratkaisut, jotka hän jakoi monissa teknisissä viesteissä. Olen hyvin kiitollinen hänen panoksestaan foorumille. Hän on saattanut kohdata viime aikoina ongelmia. Minäkään en saa häneen yhteyttä.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ja hänen tekniset kykynsä ovat suora todiste siitä, että hän tiesi tarkalleen, mitä oli tekemässä, ja että tämä oli tarkoituksellinen juju
 
View previous replies…

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Kyllä, mielestäni olet täysin oikeassa...
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
btcboss on vastakohta tehtaan täydellinen narcs, joita myydään pöydän alla chat, jos he eivät huijaus(todennäköisesti)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jos luet hänen kirjoituksiaan, hän tuntee hyvin enantiomeerien erottelun. Todennäköisesti vähintään yhtä hyvin kuin kuka tahansa tällä sivustolla. En ole lukenut mitään asiantuntevampaa mistään muualta kuin sci-hubista tai Google scholarista.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Whple epäpuhtaat kiteet asia tekee salakavalasti täydellisen vaikutelman. Ilmeisesti hän on tehnyt hyviä narc vaikutuksia vielä kuin poeple ostaa hänen näin ja sitten yhtäkkiä saada exit scammed. Factorys ovat puhdasta puhdasta farmaseuttista vaikka niiden tietokoneistetut laboratoriot. Keneen voi luottaa.
 
Top