En kutsuisi btcboss2022:ta huijariksi ainakaan tarkoituksella. Uskon itse asiassa, että hän rehellisesti yrittää, mutta on olemassa ongelma. Täällä foorumilla kuvatut menetelmät ovat itse asiassa mielivaltaisia, sanotaan, että on sattumanvaraista, mikä stereoisomeeri kiteytyy ulos ensin ja tätä on muodostuneessa suolassa liikaa. Se voi olla d- yhdellä kertaa ja l- seuraavalla kerralla ja kyllä 70-30 juuri näin saadaan. Nyt jos sinulla ei ole polarimetriä, jolla voit tarkistaa optisen kiertymän itse (helppoa), saat mukavia kiteitä ja koska videoissa ja viesteissä täällä aina väitetään, että se on vain d-, ajattelet: "Hienoa! Kristalleja! Täytyy olla d-Meth!".
Siksi mielestäni on väärin kutsua btcboss2022:ta huijariksi, jos hän ei korvaa sinulle tai tarjoa hyödyllistä materiaalia, niin se olisi jotain muuta.
Ja tietysti on ilmeinen tosiasia, että et pysty ostamaan hyvälaatuista d-Methiä, sanotaan 85 % tai enemmän d- alle 30 €/g ja se kiloille. Koska valmistusvaiva ja -kustannukset ovat erittäin korkeat, ja kaikki vähempi on taloudellisesti täysin järjetöntä.
Sama pätee mihin tahansa huumausaineeseen, jota syntetisoidaan salaisissa laboratorioissa. Jos omistaa kemiantehtaan, niin silloin voi valmistaa kaiken tämän lähes ilmaiseksi, erinomaisella laadulla. Tämä todistettiin Imhausen XTC:llä 80-luvulla, joka oli kaikkien aikojen paras MDMA-pilleri markkinoilla.
Jos joku on kiinnostunut tekemään video- tai kuvaopastuksen siitä, miten (karkeasti) optinen kierto voidaan tarkistaa hyvin yksinkertaisin, kaikkien saatavilla olevin keinoin, lähetä minulle viestiä, niin annan hänelle kaiken tarvittavan, minulla ei vain ole aikaa eikä hermoja tähän.
En myöskään pidä siitä, että annetaan ymmärtää, että kiinalaiset ovat useammin huijareita kuin muut, se ei ole totta. Olen huomannut kiinalaisten olevan melko rehellisiä liikemiehiä, ainoa haittapuoli on se, että rahoja ei voi koskaan saada takaisin, koska he mieluummin kuolevat kuin antavat saamansa rahat takaisin. Mutta he ovat varsin halukkaita hyvittämään tavaroita, jos se on tarpeen. Huijareita tai suoranaisia varkaita ja ryöstäjiä löytyy Nigeriasta (tietysti) Etelä-Afrikasta (ei mustat), kaikista arabimaista (ei-muslimit ovat aina pelissä) ja huippu on Australia (jokainen rikollinen luulee olevansa Ned Kelly uudestisyntynyt).
Luettelo on täysin subjektiivinen, mutta koska se on minun laatimani, se julistetaan täten evankeliumiksi.