Question auta minua tunnistamaan lääke...

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Kaverit tarvitsen apuanne, jotkut huumekauppiaat selitti minulle, että jotain uutta tuli huumeiden maailmaan, vaikutus on kuin kokaiini amfetamiini ja jotain muuta yhdessä laittaa euforiaa tulossa aaltoja eikä yksi euforiaa tulossa ja se kestää kauan, miten selitimme ofcourse hän ei tiedä huumeen nimeä, mutta hän on yrittänyt selittää minulle, miten se toimii, joten se on puhdasta valkoista jauhetta ehkä joku voi jotenkin auttaa minua?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Voi olla dimetokaiini tai jokin synteettisistä katinoneista, joihin kuuluvat sellaiset aineet kuin mefedroni, bupropioni ja monet muut. Nykyään on niin paljon muuntohuumeita, joita myydään nimellä tai joita pidetään jonain muuna tai jotka on puristettu samankaltaisten aineiden seokseen pillereinä, leikattuina kokaiiniksi ja mitä tahansa muuta, joten sitä on vaikea sanoa.

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Mitä se mielestäsi voi olla? He sanovat, että tavaraa on tulossa Yhdysvalloista Eurooppaan.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
En todellakaan voisi antaa hyvää arviota ilman lisätietoja. Voit hankkia verkossa joitakin mobiilitunnistepusseja tai reagenssitestejä, joiden avulla saat hyvän lähtökohdan. Jos minulla olisi rahaa, sijoittaisin laboratoriolaitteisiin tai Detectachem Raman 7 -spektrometrin kaltaiseen spektrometriin (listalla wish I had one) ja testaisin tuotteita ihmisille. En ole kuitenkaan varma, myyvätkö he tuollaista tuotetta tavalliselle ihmiselle.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Todennäköisesti jonkinlainen synteettinen katinoni, kuten @prophet sanoi, maailmassa syntetisoidaan kymmeniä uusia tutkimuskemikaaleja.