Apua pseudoefedriinin uuttamisessa

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
45
Minulla on pillereitä, jotka sisältävät 60 mg pseudoefedriini HCl, Tripolidiini HCl 2,5 mg, maissitärkkelystä, laktoosimonohydraattia, povidonia ja magnesiumstearaattia. Pitääkö minun tehdä A/B-uutto pillereille vai voinko vain liuottaa ne etanoliin, suodattaa ja haihduttaa sen?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Uskon, että alkoholi vetää triprolidiinia yhdessä pseudon kanssa. Myös jos sitä käytetään emäksisesti, triprolidiini muuttuu öljyksi pseudon kanssa ja tietenkin saostuu pseudon kanssa kaasutettaessa.
En ole tehnyt tätä itse, koska varmistan aina, että saan pillereitä, joissa pseudo on ainoa vaikuttava aine, mutta luulen, että jos teet jommankumman, voit saada nämä kaksi amiinia yksinään ja sitten keksiä, miten ne erotetaan toisistaan. Joku mainitsi jossain toisessa viestissä "smurffihuumeen" olevan eriväristä, koska se sisälsi antihistamiineja. Ehdotettiin, että kloorattu taukopuhdistusaine eli trikloorieteeni voisi toimia mahdollisesti? Tämä liuottaa joko toisen tai toisen ja voit suodattaa kiinteän pois.

Vietin paljon aikaa etsimällä näitä erilaisia liukoisuusominaisuuksia pillerikoostumusten eri ainesosille, sekä aktiivisille että inaktiivisille. Näitä kahta on erityisen vaikea erottaa toisistaan, en tunnu löytävän paljon tietoa. Jos et pysty löytämään oikeita liuottimia niiden eristämiseen, ajattelen, että jos muuttaisit ne perusöljyksi ja tekisit sitten fraktiotislauksen, se olisi luultavasti paras ja yksinkertaisin tapa toimia....

2,5 mg on joka tapauksessa melko merkityksetön epäpuhtauksien tai kontaminaation osalta. 40 pilleriä = 2,4 g PSE: tä ja ~ 100 mg triprolidiinia, joten jos se jätetään tuotteeseen, se voi olla havaittavissa, mutta epäilen, että se ei ole ratkaisevaa....
Toivottavasti joku asiantuntijoista osaa sanoa mielipiteensä..... Toivoisin ratkaisua, tai ehdotuksia, miten voisin itse ratkaista tämän dilemman... jotta voisin kohdata samankaltaisia ongelmia.
Onnea matkaan,
o7

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
45
Olin itse asiassa enemmän huolissani pseudon erottamisesta sideaineista sitten tripolidiinista. Jos tripolidiini vain tekee metasta erivärisen eikä muuta vaikutuksia, se sopii minulle, jos se on todella tärkeä asia, voisin hankkia trikloorietyleenin, mutta luulen, että se ei ole niin huomattavaa, jos tripolidiini jätetään. Minulla ei valitettavasti ole pääsyä pillereihin, jotka sisältävät pseudoa ainoana vaikuttavana aineena.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Uskon, että pärjäät alkoholin kanssa aivan hyvin, mitä tulee pseudo- ja sideaineiden erottamiseen toisistaan. Etanolin pitäisi toimia ongelmitta, itse käytän mielelläni metanolia. Olen kuullut hyvää IPA:sta. Valitsitpa minkä tahansa, varmista, että se on puhdasta ja vedetöntä - ei vettä. En usko, että triprolidiini aiheuttaa mitään ongelmia, mutta kyllä, sinulla on se - tee vain alkoholin vedot, suodata ja haihduta, ja sen pitäisi olla hyvä mennä. Oletko valmis tekemään HI:n vai SnB:n? Kerro minulle, miten se toimii.

o/

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Korjaus - TETRAchrloroethylene Katso: "The tetra trap" pillereiden uuttamiseen.

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
3
Miten liuotan pseudoefdriiniä reactine Duo- ja rhinopront-tableteista?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
KÄYTÄ ENGLANTIA TULEVAISUUDESSA, KIITOS. Mutta täällä:
Murskaa pillerit ja liuota metanoliin tai isopropyylialkoholiin. Suodata kiinteät aineet ja pese uudelleen 2 tai 3 kertaa. Hävitä kiinteät aineet ja haihduta alkoholi. Kun alkoholi on poistunut, jäljelle jää pseudo- ja triprolidiini. En tiedä helppoa tapaa saada triprolidiini pois - ehkä tetrakloorieteeniä? (katso "The TETRA Trap" lisätietoja) Mutta uskon, että sitä voi käyttää reaktion kanssa, metamfetamiini saattaa vain olla hieman "sotkuinen" jonkin antihistamiinin kanssa.