Uskon, että alkoholi vetää triprolidiinia yhdessä pseudon kanssa. Myös jos sitä käytetään emäksisesti, triprolidiini muuttuu öljyksi pseudon kanssa ja tietenkin saostuu pseudon kanssa kaasutettaessa.
En ole tehnyt tätä itse, koska varmistan aina, että saan pillereitä, joissa pseudo on ainoa vaikuttava aine, mutta luulen, että jos teet jommankumman, voit saada nämä kaksi amiinia yksinään ja sitten keksiä, miten ne erotetaan toisistaan. Joku mainitsi jossain toisessa viestissä "smurffihuumeen" olevan eriväristä, koska se sisälsi antihistamiineja. Ehdotettiin, että kloorattu taukopuhdistusaine eli trikloorieteeni voisi toimia mahdollisesti? Tämä liuottaa joko toisen tai toisen ja voit suodattaa kiinteän pois.
Vietin paljon aikaa etsimällä näitä erilaisia liukoisuusominaisuuksia pillerikoostumusten eri ainesosille, sekä aktiivisille että inaktiivisille. Näitä kahta on erityisen vaikea erottaa toisistaan, en tunnu löytävän paljon tietoa. Jos et pysty löytämään oikeita liuottimia niiden eristämiseen, ajattelen, että jos muuttaisit ne perusöljyksi ja tekisit sitten fraktiotislauksen, se olisi luultavasti paras ja yksinkertaisin tapa toimia....
2,5 mg on joka tapauksessa melko merkityksetön epäpuhtauksien tai kontaminaation osalta. 40 pilleriä = 2,4 g PSE: tä ja ~ 100 mg triprolidiinia, joten jos se jätetään tuotteeseen, se voi olla havaittavissa, mutta epäilen, että se ei ole ratkaisevaa....
Toivottavasti joku asiantuntijoista osaa sanoa mielipiteensä..... Toivoisin ratkaisua, tai ehdotuksia, miten voisin itse ratkaista tämän dilemman... jotta voisin kohdata samankaltaisia ongelmia.
Onnea matkaan,
o7