Question MITEN? 4mmc Epäsovinnainen asetelma

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
25
Kysymykseni on, tiedän erään henkilön, joka ilmeisistä syistä pysyy yksityisenä ja ei myöskään vain jaa asetustietojaan, mutta keskusteluista, joissa hän on maininnut sattumalta asioita siitä, miten hän toimii, olen ymmärtänyt, että hän työskentelee hyvin epäsovinnaisesti siten, että hän ei käytä kemian laitteita, vaan sen sijaan ammeet ja helposti saatavilla olevat laitteet, jotka eivät näytä epäilyttäviltä. Heidän 4mmc-eräkokonsa on 3,75kg per erä ja he tekevät näitä päivittäin koko päivän, luultavasti jopa yli 30-40kg viikossa ja ne ovat niitä, jotka olen selvittänyt keskustelujen perusteella. Mieletöntä minulle tbh.

Kysymykseni on, miten ihmeessä he selviytyvät kaikesta tästä, hänellä on 2 miestä, joille hän maksaa per kg, en vain fyysisesti ymmärrä, miten he voivat tehdä niin paljon? Jäikö minulta jotain huomaamatta, leikittelen 100 g:n erillä vain harjoitellakseni, mutta silti se on vaikeaa. Onko ideoita siitä, miten tai miltä tällainen kokoonpano näyttäisi, mitä käytettäisiin jne. Vain hämmentää minua. Kaikki kaupan salaisuudet tällaisen tehtävän tekemiseen otettaisiin kiitollisena vastaan. Olen ihan korvilla ja haluan todella oppia kaikki yksityiskohdat.