Miksi tilata jotain, jolla on vain vähän laillista käyttöä ja jota ympäröi niin valtava epäilyksen pilvi?
Joka tapauksessa, tämä on niin helposti tehty, että se on järjetöntä... Kiloa tätä kaunista, kaunista ainetta on (korostinko, että helposti) syntetisoitavissa vain parissa tunnissa (lukuun ottamatta reaktioastian jäähdytysaikaa).
Vähän rautakloridia katalysaattoriksi, MeOH, NH4Cl ja dH2O korkeassa lämpötilassa ja korkeassa paineessa.
Kilon tai vähemmän kerrallaan, löysin työtason pienet uunit toimivat täydellisesti pienellä muutoksella, lisäämällä SSR ja digitaalinen PID-säädin, (Rex-C100 's).
Ja niille, jotka haluaisivat kuulustella minua tämän helpon metyyliamiinisynteesin yksityiskohdista, joihin olen juuri viitannut ja/tai viitannut....
Käyttäisin 2 in teräsputkea, jossa on kierteet molemmissa päissä, 6-10 tuuman pituinen putkiosa, joka ruuvataan 2 in Tee: hen. Kaksi muuta aukkoa tulpataan kierteitetyillä tulpilla, ja putken pituuden päässä, joka on kierteitetty, on myös kierteitetty päätykorkki. Ensimmäisellä käyttökerralla muista liottaa HCL:ssä, jotta kaikki pinnoitteet voidaan poistaa.
Ei kovin teknologinen, mutta varsin tehokas, asettaisin rxn-astian ajoneuvon renkaan alle ja käyttäisin hyvin pitkää putkiavainta, suurinta mahdollista, astian avaamiseen ..
Ja tässä kohtaa ehdottaisin ja viittaisin....to...TFSE (Google tai vastaava)
Mitä tulee lämpötilaan ja aikaan, 2 tuntia 300C:ssa... enkä ole koskaan huomannut reaktion olevan kovin nirso lämpötilan tai ajan suhteen.
Ja kaikki nämä vuodet, vuosikymmeniä myöhemmin, minua hämmästyttää edelleen se, että minusta tuntuu, että olen ainoa henkilö, joka on innostunut tästä synteesistä ja rakastunut siihen.
Jos vain voisin löytää tai tuottaa yhtä yksinkertaisen yhden kattilan, korkean lämpötilan ja korkean paineen fenyylietyyliamiinisynteesin kuin tämä metyyliamiinisynteesi...