Kuinka paljon vaivaa metyyliamiinin tilaaminen aiheuttaa

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Hei kaikille
Kuinka paljon ongelmia tai ongelmia on tilata joitakin metyyliamiini Hcl tai liuos verkossa ?
Ja miten se usely lähettää ?
Koska olen ymmärtänyt, että kun metyamiini on liuos nestemäisenä, niin se on helposti syttyvää.
Ja turvallisempaa minulle tilata liuosta tai hakata ?
Olen noviisi joten yritä ymmärtää.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
Mistä olet kotoisin? Yhdysvalloissa tai EU:ssa on se suuri ongelma. Mutta jos olet Intiassa tai Kiinassa, ongelma ei ole suuri.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Olen samaa mieltä. Tietääkseni metyyliamiinin omistaminen ei ole EU:ssa laitonta, vaikka lain mukaan sen tilaaminen edellyttääkin loppukäyttäjäilmoituksen täyttämistä.

On yrityksiä, jotka myyvät sitä joka tapauksessa, mutta silti on ongelma jäädä kiinni suuresta määrästä metyyliamiinia, myönnettiin se tai ei. Metyyliamiinia käytetään suurina määrinä enimmäkseen teollisuudessa eikä niinkään yksinkertaisessa kotikemiassa. Joten he esittävät kysymyksiä.

Mutta teknisesti ottaen ei ole laitonta omistaa. Luulen, että vaikka se olisikin laillista, sinua voitaisiin silti syyttää siitä jotenkin. He näyttävät yleensä ylittävän nyt lakeja taivuttamalla, että kaikki kemian osalta on laitonta. Olen varma, että he voisivat tehdä jotain, jos he haluaisivat.

tajira

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
jos se ei ole laillista niin ei myydä mutta se on.
miten luulet, miten ihmiset saavat metyyliamiinia täällä? Robb junalla tai jotain?

Mind

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Miksi tilata jotain, jolla on vain vähän laillista käyttöä ja jota ympäröi niin valtava epäilyksen pilvi?

Joka tapauksessa, tämä on niin helposti tehty, että se on järjetöntä... Kiloa tätä kaunista, kaunista ainetta on (korostinko, että helposti) syntetisoitavissa vain parissa tunnissa (lukuun ottamatta reaktioastian jäähdytysaikaa).

Vähän rautakloridia katalysaattoriksi, MeOH, NH4Cl ja dH2O korkeassa lämpötilassa ja korkeassa paineessa.

Kilon tai vähemmän kerrallaan, löysin työtason pienet uunit toimivat täydellisesti pienellä muutoksella, lisäämällä SSR ja digitaalinen PID-säädin, (Rex-C100 's).

Ja niille, jotka haluaisivat kuulustella minua tämän helpon metyyliamiinisynteesin yksityiskohdista, joihin olen juuri viitannut ja/tai viitannut....

Käyttäisin 2 in teräsputkea, jossa on kierteet molemmissa päissä, 6-10 tuuman pituinen putkiosa, joka ruuvataan 2 in Tee: hen. Kaksi muuta aukkoa tulpataan kierteitetyillä tulpilla, ja putken pituuden päässä, joka on kierteitetty, on myös kierteitetty päätykorkki. Ensimmäisellä käyttökerralla muista liottaa HCL:ssä, jotta kaikki pinnoitteet voidaan poistaa.

Ei kovin teknologinen, mutta varsin tehokas, asettaisin rxn-astian ajoneuvon renkaan alle ja käyttäisin hyvin pitkää putkiavainta, suurinta mahdollista, astian avaamiseen ..

Ja tässä kohtaa ehdottaisin ja viittaisin....to...TFSE (Google tai vastaava)

Mitä tulee lämpötilaan ja aikaan, 2 tuntia 300C:ssa... enkä ole koskaan huomannut reaktion olevan kovin nirso lämpötilan tai ajan suhteen.

Ja kaikki nämä vuodet, vuosikymmeniä myöhemmin, minua hämmästyttää edelleen se, että minusta tuntuu, että olen ainoa henkilö, joka on innostunut tästä synteesistä ja rakastunut siihen.

Jos vain voisin löytää tai tuottaa yhtä yksinkertaisen yhden kattilan, korkean lämpötilan ja korkean paineen fenyylietyyliamiinisynteesin kuin tämä metyyliamiinisynteesi...