Question Miten Psuedo efedriini & helpoin synteesi tarkastetaan laadullisesti?

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Hei Walters!

Minulla on eräänlainen outo tilanne, jossa tarvitsen apua: ystäväni luulee, että hänellä on noin 50kg Psuedo Ephedrine, hän osti sen mustassa pörssissä. Hän antoi minulle 100 grammaa sitä syntetisoida sitä, koska minulla on kemiallinen tausta, mutta en ole erikoistunut orgaaniseen kemiaan. Toivon, että te voisitte auttaa minua seuraavissa asioissa:

1) Onko mahdollista tunnistaa, onko se todellinen Psuedo Ephedrine? En halua aloittaa synteesiä ja räjäyttää esimerkiksi kellarini dor.

2) Jos se on Psuedo Ephedrine, mikä on paras/helpoisin tapa muuntaa tämä 50kg Meth. Minulla on jonkin verran pääsyä kemikaaleihin, joten se ei ole suuri ongelma, mutta haluan menetelmän, joka on turvallisempi.

Ystäväni maksoi "Pseudo-Efedriinistä" 2500 dollaria kilolta, joten on melko todennäköistä, että se on tätä ainetta, mutta kaikkia voidaan huijata.

Toivottavasti te Walters voitte auttaa Jesseä (minua).

Kippis ja terveisiä,

Qwertz

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Se reagoi mandoliini Scottin ja yhden muun reagenssin kanssa. On olemassa monia testejä, jotka auttaisivat tunnistamisessa. Sinulla ei ole pääsyä kemikaaleihin. Paitsi jos olet Intiassa, Puolassa, Venäjällä jne. Sinun on päätettävä, kuinka paljon haluat tehdä kerrallaan. 50 kiloa yhdessä reaktiossa vaatisi valtavat laitteet, joita käyttäisit vain kerran ( koska kuolit). Litium on tehokkain pelkistäjä sillä on 6 elektronia lahjoittaa sidokseen, ja se on ilmaiseksi vanhoissa paristoissa ja sitä voidaan käyttää usealla tavalla, liah, koivua, koivua,

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Hei Frit!

Kiitos vastauksestasi, en ole koskaan kuullut mandoliini Scottista vai oliko tämä sarkasmia?

Tiedän ihmisiä Puolasta, jotka voivat auttaa meitä niin ja tietenkään en vedä 50kg 1 erässä, mutta minulla on joitakin lasilaitteita ja voisin lopulta ostaa kattilan mustasta pörssistä.

kiitos litium-ehdotuksesta, kuten sanoin, minulla on kemiallinen tausta, mutta ei orgaanisessa kemiassa.

Jos sinä tai joku muu voi auttaa minua enemmän, olisin iloinen. ;)

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Ei, se ei ollut sarkasmia nuo ovat kemiallisia reagensseja, jotka reagoivat pseudoefedriiniin, mutta on muitakin
Oev1ybUDcC

Saako vedetöntä nestemäistä ammoniakkia? Jos on, teillä on sitä tehtynä

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Im aion kysyä ystäviltäni huomenna, im ei tiedetä tämän taulukon kanssa.
Minun maassani RAL-numerot ovat eri värien koodeja xD

Täytyy kaivaa syvemmälle lähipäivinä

93sonnyd

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Recrystalize with denatured alcohol...