Question Miten aloittaa lääkkeiden myynti?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Minulla oli yksi kaveri, jonka tunsin koko elämäni ajan, joka hoiti asioita puolestani, ja annoin hänelle HYVÄÄ rahaa myynnistä. Järjestelmä toimi erittäin hyvin, jätin muutaman päivän tuotteen johonkin kuolleeseen paikkaan, ja hän kävi hakemassa sen, myi sen ja antoi minulle rahaa. Kukaan ei tiennyt, että myin huumeita.

Minusta tuli laiska D.D.-valmistuksen kanssa ja päätin istuttaa enemmän tuotetta kerralla. Mitä hän teki? Hän otti huumeet ja lähti kaupungista. Omalta osaltani, rahallisesti se ei oikeastaan ole ongelma ja ansaitsen rangaistuksen laiskuudestani.

Se mikä on todellinen ongelma, en ole kovin sosiaalinen enkä hengaile ihmisten kanssa. Minulla ei ole minkäänlaista jakelua. kirjaimellisesti nolla. Vaikka istun laadukkaiden huumeiden kultakaivoksella.

Tämä on kiusallinen kysymys, mutta tämä on todellakin tilanteeni.

Ajattelin, että minun täytyy saada itseni ulos ja tehdä vähän myyntiä, kunnes löydän hyvän työntekijän. Ovatko yökerhot liian riskialttiita? Miten aloittaisit tyhjästä?

Last edited:

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Kehitä paikallista myyntiä. Tarjoa Dead Drops -palvelua asiakkaille. Sen pitäisi olla kannattavampaa kuin postilähetysten kanssa työskentely.
Tulosta mainostarroja ja ripusta niitä yökerhojen ja baarien vessoihin, paikkoihin, joissa nuoret kokoontuvat.
Valmistakaa pieniä valmiiksi pakattuja DD:tä vähittäismyyntiä varten sopivissa paikoissa.

Esimerkki mainostarrasta:

BFuUWSx5Zi

Luo ryhmä. Asiakkaidesi on kommunikoitava kanssasi. Sinulla on oltava oma tilasi, jotta voit säilyttää yleisösi ja houkutella uusia asiakkaita. Keksi kilpailuja ja palkintojen arvontoja. Hanki uusia jäseniä ryhmääsi, jotta voit tehdä enemmän DD:tä ja laajentaa jakelualuettasi.

Last edited: