Question minulla on joitakin kysymyksiä amfetamiinisulfaatin salaisesta synteesistä

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hei kaikille, im uusi täällä ja im aloittelija, joten minulla on joitakin tyhmiä kysymyksiä, idk jos joku on koskaan kysynyt niitä, mutta joka tapauksessa, aloitetaan !

onko parempi olla elrlenmeyer ja lämmittää liedellä, vai litteäpohjainen pullo ja lämmittää vesihauteessa? Luulen että litteäpohjainen pullo on parempi koska siinä on enemmän lämmityskontaktia kuin erlenmeyerissä, im right?

Tämä on minun "setup"
0IBA8uUNGW
Onko tällainen liesituuletin hyvä?

Tarvitsenko todella lauhduttimen ja muuta tavaraa? Jos minulla ei ole, saantoni ei ole yhtä suuri, eikö niin?

Kiitos vastauksista !

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Sinun on käytettävä vain vesihauteessa, liesi pilaa reaktion ja pullon.
Luuletko todella, että käytämme sitä vain huvin vuoksi?
Menetät liuotinta, reaktiosi palaa ja voit saada myrkytyksen liuotinhöyryistä.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Okei, koska näin synteesin miehestä, joka käytti keittolevyä syntetisoimaan sulfaattiamfetamiinia

En usko sitä. Kysyn, koska olen kuullut, ettei se ole välttämätöntä.

En oikein ymmärrä, kun tarkoitat "menetettyä liuotinta", menetettyä liuotinta kuumentamalla ilman lauhdutinta? (ja höyryjä varten minulla on poistohuppu).

Jos haluat, voin lähettää synteesi sulfaatti amf minulla on? Ehkä ymmärrätte paremmin kysymykseni.

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Voit tehdä mitä haluat, mutta olen varma, että meidän menetelmämme on parempi ja toimii hyvin. Kerron sen teille, jotta se auttaisi hyvän tuoton ja menestyksen saavuttamisessa. Voit käyttää pannua vedellä vesihauteena.
Aivan, refluksilauhdutin kerää liuotinhöyryjä ja lauhduttaa ne takaisin reaktioseokseen.
Se riippuu sinusta.

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Hei. Olen tehnyt sen kahdesti näin, ensimmäinen kerta meni hyvin, toinen oli katastrofi. sinun on käytettävä oikean paksuista ja kokoista foliota ja jonkinlaista lauhdutinta (käytin suppiloa, jossa oli suuri jääkuutio) Jos aiot tehdä sen Id suosittelen reaktion aloittamista ulkona ja sitten väkivaltaisen vaiheen jälkeen tuoda se takaisin sisälle tai pitää käsillä soodaa ja vuototarvikkeita. En päässyt lähellekään %70 ja se ei ollut myöskään puhdas korkea! Oikeat laitteet ovat kuitenkin niin paljon tyydyttävämpiä!

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hei mies, mitä tarkoitat katastrofilla? Kalvoksi voin ostaa foliolastuja ei? Okei lauhduttimelle (se ei ole kovin kallis) ostan sen kun minulla on rahaa ahah

Hmm okei siis minun pitää ostaa keittotaso, tällainen keittotaso toimii? Aluksi tarkoitan
ZuFYSOqsbk

Ja kun tarkoitat väkivaltaista vaihetta niin tarkoitatko alumiini-amalgaamia elohopeanitraatilla ect?

Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Puhtaampaa tuotetta varten tarvitset ainakin erittäin hyvän asetonipesun, a/b-puhdistus, tislaus tai jotain on ihanteellinen. minä ainakin menen saostamaan l-viinihapolla, käännä tartraatti taas emäkseksi ja saostetaan rikkihapolla, tulee erittäin puhtaaksi.

Hän tarkoittaa, että kun lisätään p2np-liuosta valmiiseen amalgaamiiniin, syntyy suuri määrä lämpöä sekä lämpölaajeneminen, joka voi mennä ulos lauhduttimesta ja kaikkialle lattialle/tilaan. jos alumiini on liian hienojakoista, reaktio on aivan liian raju. katsokaa pattonin ketjua d-amfetamiinin eristämisestä, siinä on osa, jossa on synteesi tällä reitillä, sitä on hyvä seurata.Se ehdottaa kahvimylly jauhettua alumiinia, pienillä liuskoilla jopa 10g:lla on vaarana tulivuori, jos folio on liian ohut ja lyhyt. mutta näette, olen valmis veikkaamaan, että yli puolet tätä synteesiä tekevistä ihmisistä on kokenut karkureaktioita ainakin kerran.
Tuo keittotaso on hyvä, ei ihanteellinen, mutta se toimii, minullakin on sellainen, sinun on yhdistettävä se lämpömittariin, jotta saat vesihauteesi oikeaksi. mutta tämä valitsemasi synteesi AlHg:n kanssa on mahdollista tehdä ilman, jätä vain ohi refluksi p2np:n lisäämisen jälkeen, anna sen reagoida ja jäähtyä täysin, siivilöi ja jatka siitä, 60%:n saanto on taatusti mahdollista tällä tavalla.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Suosittelen, ettet tee sitä keittiössäsi, jos aiot koskaan enää kokata siellä herkullista ruokaa.

Hanki työpöytä, propper-lasitavarat ja muita lämmityslähteitä kuin liesitaso.

Keittiö näyttää aivan liian hienolta pilatakseen sen kemiallisella saastumisella.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
a/b-puhdistus? im aloittelija, joten en todellakaan tiedä oikoteitä kuten a/b , happo-emäs oletan?

Synteesissäni noudatan peruspuhdistusta asetonilla tai IPA:lla, mutta jos on olemassa yksinkertaisempi ja parempi puhdistus, en sano ei.

Joo okei ymmärrän, teen sen pienessä puutarhassani, joten alumiinia varten pieni neliö (1cm x 1cm) on hyvä, ei liian hieno?

Seuraan vaiheita, kiitos kaikille !

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Joo olet oikeassa, keittiöni on liian kallis valmistamaan sulfaatti amf sisällä !

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Ehdottomasti :) Nyt, kun olet osa ryhmäämme - voimme auttaa sinua saamaan edullisen pienimuotoisen laboratorion, jotta sinun ei tarvitse käyttää keittiötäsi. Kysy vain, kun olet valmis ja jos tarvitset apua

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
paljon asioita voidaan rakentaa itse, jos olet pienellä budjetilla, erityisesti tämän reaktion osalta, jossa ei tarvita ulkoista lämmitystä.
Voit korvata reaktioastian 50 litran muovitynnyrillä paikallisesta hardwarestoresta. Poraa sitten kansiin reikä, jotta voit kiinnittää siihen lauhduttimen. Lauhdutin voidaan myös helposti rakentaa kahdesta putkesta, joista toinen on halkaisijaltaan pienempi, jotta se mahtuu toisen putken sisään, ja jäähdytysvesi virtaa näiden kahden putken välissä höyryjen tiivistämiseksi.

Kaukana täydellisestä, mutta mahdollista, jos sinulla on pieni budjetti.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Paljon kiitoksia, sinulle, kuinka paljon on pienen mittakaavan laboratorio ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Varmista, että se on hdpe:tä tai pp:tä tai jotain, jolla on korkea kemiallinen kestävyys.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Se riippuu siitä, mitä aiot valmistaa, ja myös henkilökohtaisista vaatimuksistasi laitteiden suhteen.

Vaikka paljon tavaraa voi improvisoida, sanoisin, että saat helposti aloituspakkauksen joitakin synteesejä varten (pienessä mittakaavassa) 1.000 - 2.500, jossa 2.500 olisi jo paljon.
Se, missä se voi tulla kalliiksi, on, jos haluat lisätä laboratorioosi lisälaitteita puhdistusta varten (höyrytislaus, rotavapsit...).

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
miten höyrytislaus on kallista bruh, se on kylmäaine, sovitin, ylimääräinen pullo ja vettä.

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
kyllä, tällainen rumpu on hyvä.
Vaikka sanon, että se toimii, ota huomioon, että se on kaukana täydellisestä. saannot ovat alhaisempia, koska reagenssit eivät sekoitu niin hyvin. rbf:ssä, jos sinulla on hyvä reaktio, pullon sisältö sekoittuu itsestään jatkuvasti, jos sinulla on hyvä kiehuminen.