- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 4
Ok sen on ollut jonkin aikaa, koska olen käynyt läpi kaikki tämä tieto, mutta olen täällä ja varmistaa, että minulla on yksityiskohtainen recie[t oikea s takaisin päivällä I dabled valmistuksessa joitakin asioita ja yksi, että olen oppinut hyvin oli met opin anhidris amonia dope punainen ad musta ja muut kylmä kokki yksi, että olin menossa vain yrittää vain yksinkertainen kasvot confence ei tarvitse mennä jälleenmyyjä ja saada mitään vain huolehtia minun habbits ja että se on se, mutta im jumissa detais.
1 unssia NitroMethane GaIa
2 humalaa numero 9 gun blueing 7 unssia...
3 hitsauspuikkoa oranssit kärjet nicholeille
4 ? Uskon, että siinä on aktivoitua hiilihappoa, mutta en ole varma...
5 teippaa kansi tiukasti kiinni kypsennä korkealla 12 tuntia ja anna sen sitten istua ja jäähtyä 12 tuntia.
Kun se on valmis, siinä on kaksi kerrosta, yksi päällimmäinen kerros, jossa on kaikki metamfetamiini, joka on leikattava pois pohjasta, hävitä pohjakerros ja varmista, ettei sitä pääse kristalliisi. Ayer voi olla myrkyllinen.
1 unssia NitroMethane GaIa
2 humalaa numero 9 gun blueing 7 unssia...
3 hitsauspuikkoa oranssit kärjet nicholeille
4 ? Uskon, että siinä on aktivoitua hiilihappoa, mutta en ole varma...
5 teippaa kansi tiukasti kiinni kypsennä korkealla 12 tuntia ja anna sen sitten istua ja jäähtyä 12 tuntia.
Kun se on valmis, siinä on kaksi kerrosta, yksi päällimmäinen kerros, jossa on kaikki metamfetamiini, joka on leikattava pois pohjasta, hävitä pohjakerros ja varmista, ettei sitä pääse kristalliisi. Ayer voi olla myrkyllinen.