Question Yritin muistaa crock potin kokki. Uskon, että olen hace se oikein voi joku auttaa?

chewie12321

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 25, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ok sen on ollut jonkin aikaa, koska olen käynyt läpi kaikki tämä tieto, mutta olen täällä ja varmistaa, että minulla on yksityiskohtainen recie[t oikea s takaisin päivällä I dabled valmistuksessa joitakin asioita ja yksi, että olen oppinut hyvin oli met opin anhidris amonia dope punainen ad musta ja muut kylmä kokki yksi, että olin menossa vain yrittää vain yksinkertainen kasvot confence ei tarvitse mennä jälleenmyyjä ja saada mitään vain huolehtia minun habbits ja että se on se, mutta im jumissa detais.

1 unssia NitroMethane GaIa
2 humalaa numero 9 gun blueing 7 unssia...
3 hitsauspuikkoa oranssit kärjet nicholeille
4 ? Uskon, että siinä on aktivoitua hiilihappoa, mutta en ole varma...
5 teippaa kansi tiukasti kiinni kypsennä korkealla 12 tuntia ja anna sen sitten istua ja jäähtyä 12 tuntia.

Kun se on valmis, siinä on kaksi kerrosta, yksi päällimmäinen kerros, jossa on kaikki metamfetamiini, joka on leikattava pois pohjasta, hävitä pohjakerros ja varmista, ettei sitä pääse kristalliisi. Ayer voi olla myrkyllinen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
😄 Nah, mies, joka kuulostaa resepti narun huumeita minusta, mielestäni ampiainen huumeita on enemmän bang for your buck vaikka🫣, olen yllättynyt, että se ei löydetty aikaisemmin. Olette tuolla ulkona ja olette tappaneet ampiaispesän ja ne ovat vihaisia! Sinulla on se kuitenkin, bugbzapper, ampiaissuihke, vähän ristitulta........
Ihan varmuuden vuoksi, ei, se ei tee mitään. Reikä lompakossa ehkä.
Itse asiassa, tuossa on paljon nitraatteja menossa, se voisi olla erittäin energinen reaktio.😬
Ei, kuka olisi uskonut, aseiden sinistäminen on salpietaria. Paska suolapetri on hyödyllinen.
 
Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Tässä on joitakin Hoppe's No. 9 Gun Bore Cleanerin ainesosia:
Isobutaani: 1000 ppm
Kerosiini: 800 ppm
Etanoli: 100 mg/m³
Öljyhappo: 1000 ppm
Sitronellaali: 100 ppm
Ammoniumhydroksidi: Alle 1 %
(R)-p-mentha-1,8-dieeni: Alle 1%
1,8-sineoli: Vähemmän kuin 1 %
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Täysin vankilatalon narun huumausaineresepti. On aika hassua, kun kaikki etelästä tulevat "vanhat kunnon pojat" tulevat ja istuvat vankilassa koillisessa, he kaikki kertovat tarinan siitä, kuinka he ovat pyöräilijäjengin metamfetamiinikuningas. Muistan, kun olin parikymppinen, kun eräs sellikaverini Floridasta kertoi minulle, että hän "valmisti ja myi kiloittain metamfetamiinia" surullisen kuuluisan "string dope" -tekniikan mukaan. Minulla on varmaan vieläkin jossain kirjattuna ylös, tarkat yksityiskohdat ja mittasuhteet. Se oli ensimmäinen kerta, kun kuulin siitä... Olen kuullut eri variaatioita muutamalta eri ihmiseltä vuosien varrella, mutta yleinen ajatus on sama. Nyt kun tiedän, mitä tiedän, on aika hassua, kun ihmiset yrittävät kertoa minulle siitä ikään kuin he tietäisivät jotain, mitä kukaan muu ei tiedä - ikään kuin heillä olisi ässä hihassaan, jonka he voivat vetää esiin ja tienata omaisuuden milloin tahansa, kun he tarvitsevat apua. Täytyy vain odottaa kuukausi, että se akvaario, jonka hautasin täyteen suodatinhiiltä ja aseiden sinistämistä, reagoi ja kasvattaa jäätä kaikkiin jousiin. Vai oliko se 12 tuntia? Sen jälkeen, kun sitä on keitetty 12 tuntia... hmmm... mitä tahansa.... se alkaa kasvaa jonain päivänä...
Oli miten oli, laulan pian "we're in the money..."....
 
Top