Question Jos minulla on ryhmä ihmisiä ja kauppa, ja haluan siirtää heidät tänne ostamaan BB:n kautta.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
22
Jos minulla on ryhmä ihmisiä ja kauppa, ja haluan siirtää heidät tänne ostamaan BB:n kautta tunteakseen olonsa turvallisemmaksi, onko se ok? Siinä mielessä, että he ostavat minulle ehkä paljon, ovatko he sallittuja ensimmäisestä ostaa minulta, joka on uusi myyjä/myyjä?

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
22
Anteeksi, minulla on vielä yksi kysymys. Jos joku lähettää viestiketjun aiheesta ''etsin synteettisiä kannabinoideja'', saanko ohjata hänet BB-huumemarkkinoilla olevaan viestiini tai jättää hänelle yksityisviestin? Kiitos paljon

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,811
Deals
666
Kyllä, voit. Sanoisin, että se on välttämätöntä.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,811
Deals
666
Muista kuitenkin, että hyvä nyrkkisääntö on, että kaikkien kauppojen on käytävä escrow-foorumilla. Jos yrität houkutella käyttäjää mihinkään viestinviejään escrow:n kiertämiseksi, heität heti huijarin varjon päällesi...

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
22
tulemme erityisesti escrow . asiakkaat ovat tyytyväisiä escrow :)
vielä yksi kysymys . Meidän reship politiikka hyväksytään ?

# Euroopalle tarjoamme 100% reship tai rahat takaisin !

## Euroopan alueen ulkopuolella tarjoamme vain 25% rahat takaisin tai 25% reship jos kyseessä on menetys tai jos palautetaan takaisin lähettäjälle ei voida enää noutaa. Joten paketti on menetetty lopullisesti !

## Emme tarjoa uudelleenlähetystä paketeille, jotka lähetetään ilman seurantaa!

## Emme lähetä alle 10g tilauksia seurannalla!

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,811
Deals
666
Sinun on siis työskenneltävä vain EU:n alueella. Mitä tulee kaikkiin paketteihin, jotka on lähetetty ilman seurantaa ja joita ostaja ei ole vastaanottanut, teen täyden hyvityksen.

Meidän escrow takaa, että ostaja joko vastaanottaa tavarat tai saa rahat takaisin. Kaikki poikkeamat tästä säännöstä eivät ole ok.