- Reaction score
- 53
Ensimmäisellä kerralla minulla oli 3,5g ja ensimmäisellä kerralla minulla oli 5,5-6g, minun mahdolliset virheet ovat, että minun pH olint kovin hyvä luulen, ehkä liian alhainen ja minun 4-MMC hasnt ollut kovin valkoinen suodatuksen jälkeen, luulen sen, koska annoin asetonin ja HCl-liuoksen 4mmc: n kanssa pakastimeen, koska joitakin tunteja myöhemmin valkoinen maitoliuos oli valkoinen, mutta siinä oli hieman punaista/oranssia, luulen, että tein virheen myös metyloinnissa, luulen, että annoin liuoksen olla yli 2 tuntia, en tiedä, onko tämä virhe, ja liuokseni ei ollut kuumaa, teen sen ullakollani ja lämpötila on kylmä.. Ehkä reaktio ei ole tarpeeksi kuuma maksimaalisen saannon saamiseksi, voin ehkä lämmittää liuosta alussa reaktion käynnistämiseksi?
Ensimmäisellä kerralla, kun laitoin 4-MMC/asetoni/HCl-liuoksen pakastimeen 8-10 tunniksi, 4-MMC-kivi oli hyvin, hyvin valkoista, mutta asetoni/HCl oli pohjaosa, koska en sekoittanut sitä ennen pakastusvaihetta ...
Jos joku voi auttaa minua lisäämään saantoa kiitos? :'(
Ensimmäisellä kerralla, kun laitoin 4-MMC/asetoni/HCl-liuoksen pakastimeen 8-10 tunniksi, 4-MMC-kivi oli hyvin, hyvin valkoista, mutta asetoni/HCl oli pohjaosa, koska en sekoittanut sitä ennen pakastusvaihetta ...
Jos joku voi auttaa minua lisäämään saantoa kiitos? :'(