• Vítejte v české sekci fóra. Nezapomeňte, že zveřejňování kontaktů (jabber, telegram, signal a další) bude mít za následek trvalý ban! Pokud se rozhodnete něco koupit nebo prodat bez použití escrow a přijdete o peníze, nebudeme vám moci pomoci.

LSD Cocaine Buy Zlín Osta

milos00

Don't buy from me
New Member
Language
🇨🇿
Joined
Oct 12, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
👋🏼
Hei kaikki Olen kiinnostunut tšekkiläisestä huumausaineiden toimittajasta, kuten (LSD,mdma,lean,kokaiini).
Haluaisin saada jonkun Tšekin tasavallassa turvatarkastuksen kautta, jotta se ei ylitä rajoja...

Jos tiedätte jonkun tällaisen tai myyjän jollakin sivustolla, joka on Tšekin tasavallasta, olisin iloinen, jos voisitte neuvoa minua.
Hyvää päivänjatkoa
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
45
Points
18
Ainoa CR:n myyjä, jonka olen nähnyt viimeisten kuuden kuukauden aikana, on CzechAirlines Archetypessä. Tarjonta muuttuu ajan myötä, nyt näen MDMA:ta, ketamiinia, 4MMC:tä ja joitakin farmaseuttisia aineita (Xanax, oxy ja joitakin muita). Hinnat ovat korkeammat, enkä ole koskaan ottanut sieltä mitään, joten en voi arvioida laatua tai palvelua. Sitten on BohemiaPharma Archetypessä, mutta se on yksinomaan farmaseuttisia tuotteita.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
45
Points
18
Joo, WholeProdCz on myös Archetype-sivustolla. Niitä on siis kaksi.
 

ektor23

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Aug 23, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Koukni DM
 
Top