Looking for a vendor Etsitkö espanjankielisiä ja sveitsiläisiä apteekkireseptejä tai Toesina/Makatussin toimittajaa?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Hei ihmiset,

Etsin yhtä seuraavista asioista:
  • Espanjalainen tai sveitsiläinen apteekkireseptit
  • Toesina kodeiini (alkuperäinen espanjalainen kodeiini- yskänlääketieteellinen siirappi).
  • Makatussin yskänsiirappi (Alkuperäinen siwssiläinen kodeiini yskänsiirappi).
Ostaisin pulloja suuria määriä, jos hinta on oikea.

Escrow vain, toimitus EU:n keskiosiin

Kommentoi alla tai ota yhteyttä vakaviin liiketoimintatiedusteluihin.

Cincerly,

Koko
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Hei haluaisin myös ostaa Makatussin.
Jos sinulla on jonkin verran viestiä kiitos.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Päivitys: Olen löytänyt toimittajan, joka vaikuttaa luotettavalta, ja testaamme nyt ensimmäistä tilausta.

Etsin edelleen lisää toimittajia Toesina/Makatussinille, koska olen jo ylittänyt nykyisen toimittajani kapasiteetin (Toimitus vain EU:sta) ja pyrin kasvattamaan myyntivolyymiä paljon.

Etsin myös liikekontakteja puolalaisten kanssa, jotka ovat 21+, liiketoiminta liittyisi OTC-kodeiinisiirappien ostamiseen Puolasta ja niiden lähettämiseen koko Eurooppaan.
On olemassa kodeiinisiirappi, jota myydään OTC (laillisesti, ilman reseptiä) puolalaisissa supermarketeissa/apteekeissa, etsin ihmisiä, jotka ovat luotettavia ja halukkaita ostamaan niitä suuria määriä ja lähettämään ne minulle, maksu olisi etukäteen escrow (BTC / XMR) kautta.

Cincerly,

Koko
 
Top